Goedemorgen,
In mei heb ik een factuur gekregen met ongeveer 20 eur extra aan diensten die zijn afgenomen.
Nou dacht ik gelijk dat klopt niet en gelijk gebeld met klantenservice van T-Mobile.
Het blijkt dus dat er een dienst van subway surfers is afgenomen en daarvoor betaal ik.
Ik een formulier invullen, na drie en een halve week blijkt dat er dus akkoord voor het spel gegeven is en de kosten mijn verantwoordelijkheid zijn. ik vraag me af hoe een kind van 3 jaar akkoord kan geven voor een spel dat niet eens op de telefoon staat en gespeeld word door middel van op de reclame te drukken.
Nou zegt T-Mobile zelf dat zulke games vaak geniepig zijn, waarom werkt T mobile met zulke games?
Hoe kan het dat T-Mobile zulke diensten door laat factureren of geen waarschuwing geeft na een week?
Waarom is T-mobile wel coulant tegen bepaalde klanten en waarom niet tegen iedereen.
Hoort dit niet op een bepaalde manier te stoppen, de provider hoort je ook te beschermen vind ik?
Nou moet ik 45 eur extra betalen door een niet gedegen onderzoek van T-Mobile.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?