Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie door T-Mobile/Telfort

Hallo,

Ik heb van mijn bank vernomen dat ik BKR registraties op mijn naam heb staan. 

Deze registratie belemmert mij momenteel in het verkrijgen van een hypotheek, wat een grote impact heeft op mijn leven en plannen.

De eerste BKR registratie is ontstaan door het feit dat Tele2 opeens was veranderd naar T-mobile destijds. En ik ben hier in ieder geval niet in meegenomen. 

Ik had geen zicht meer op het abonnement. Ook heb ik geen melding gekregen om op de hoogte te zijn van de voornemens om een melding bij BKR te doen. Ik heb toen achteraf een incassobureau moeten betalen, en dat heb ik toen ook gedaan. En dat was eerder dan wat in de registratie staat. 

Ik ben nu met veel plezier klant bij Odido. Ik ben een chaotisch mens als het gaat om mijn administratie. Soms ben ik ietjes later of eerder met de betalingen. Maar ik zal in de toekomst op letten om consequent te zijn. Ik had nooit verwacht dat de gevolgen zo enorm zullen zijn. 

Op dit moment bevind ik mij in een bijzondere levensfase. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registraties te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen. Ik heb altijd met tevredenheid gebruikgemaakt van jullie diensten en ben van plan om dit ook in de toekomst te blijven doen.

Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite. Ik hoop op een positieve reactie.

Hieronder mijn gegevens:

Ramin Saqeb

XXX

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Zet dit nooit openbaar. Zet dit in je profiel]

Beste antwoord door eric

Hoi ​@Raminsaqeb ,

Haal eerst even de persoonlijke gegevens weg. (je kan aanpassen tot een uur na plaatsing)

Deze verzoeken kun je alleen indienen via:  incasso@odido.nl. Vermeld zoveel mogelijk gegegevens zoals de betreffende nummers, BKR nummers, incassobureau nummers etc.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8877 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2025

Hoi ​@Raminsaqeb ,

Haal eerst even de persoonlijke gegevens weg. (je kan aanpassen tot een uur na plaatsing)

Deze verzoeken kun je alleen indienen via:  incasso@odido.nl. Vermeld zoveel mogelijk gegegevens zoals de betreffende nummers, BKR nummers, incassobureau nummers etc.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Raminsaqeb, tof dat je nu met veel plezier deel uitmaakt van onze Odido familie! Spannend en leuk dat je met je hypotheekaanvraag bezig bent. Ik snap volkomen dat je de registratie snel verwijderd wil hebben. Ik heb je gegevens uit je topic verwijderd, omdat deze openbaar stonden. Wat ​@eric verder zegt klopt ook helemaal. Ik vul het graag nog iets aan met wat je exact moet sturen: 

Gebruik in je e-mail het volgende onderwerp: ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld verder in je e-mail:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Onze Incasso-afdeling neemt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling en zorgt voor een terugkoppeling. Zet je daarnaast ook je volledige naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik straks de status van jouw e-mail in de gaten houden om te zien wanneer mijn collega's verwachten aan jouw e-mail toe te komen! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 april 2025

Dankjewel allemaal voor de zorgvuldige en snelle reacties. 

Ik weet nu wat ik moet doen,

Groetjes

Ramin 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ramin, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Graag gedaan en fijn om te lezen! Laat je het ons weten als je reactie van mijn collega's hebt ontvangen? We blijven graag op de hoogte. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen