Hallo,
Ik heb van mijn bank vernomen dat ik BKR registraties op mijn naam heb staan.
Deze registratie belemmert mij momenteel in het verkrijgen van een hypotheek, wat een grote impact heeft op mijn leven en plannen.
De eerste BKR registratie is ontstaan door het feit dat Tele2 opeens was veranderd naar T-mobile destijds. En ik ben hier in ieder geval niet in meegenomen.
Ik had geen zicht meer op het abonnement. Ook heb ik geen melding gekregen om op de hoogte te zijn van de voornemens om een melding bij BKR te doen. Ik heb toen achteraf een incassobureau moeten betalen, en dat heb ik toen ook gedaan. En dat was eerder dan wat in de registratie staat.
Ik ben nu met veel plezier klant bij Odido. Ik ben een chaotisch mens als het gaat om mijn administratie. Soms ben ik ietjes later of eerder met de betalingen. Maar ik zal in de toekomst op letten om consequent te zijn. Ik had nooit verwacht dat de gevolgen zo enorm zullen zijn.
Op dit moment bevind ik mij in een bijzondere levensfase. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registraties te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen. Ik heb altijd met tevredenheid gebruikgemaakt van jullie diensten en ben van plan om dit ook in de toekomst te blijven doen.
Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite. Ik hoop op een positieve reactie.
Hieronder mijn gegevens:
Ramin Saqeb
XXX
[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Zet dit nooit openbaar. Zet dit in je profiel]