Automatisch incasso datum aanpassen
Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Welkom op het forum.
Het is mogelijk je incassodatum te veranderen. Wat hieronder staat heb ik hier gevonden. Ook kun je daar een verzoek doen voor veranderen incassodatum.
Kan ik mijn incassodatum wijzigen?
Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste.
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste.
Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor T-Mobile Thuis kan je dit eenvoudig regelen via jouw My T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: incassomoment aanpassen.
Ervaar je een foutmelding bij het aanpassen of wil je ook het incassomoment van jouw Mobiele abonnement laten aanpassen? Laat dan even een berichtje achter in dit topic! Je kan dan kiezen uit één van bovenstaande opties. Let op: er is géén vaste incassodatum, de daadwerkelijke afschrijving kan dus een aantal dagen afwijken van de hierboven genoemde datums (bijvoorbeeld door feestdagen of weekenden).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.