Skip to main content
Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Toon eerste reactie

138 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Verrijn 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 mei 2021

Hoi!

 

Ik zou ook graag de automatische incassodatum willen veranderen. Graag na het eind van de maand als het kan! :)

 

groetjes Chayenne 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Chayvdw, dat wil ik graag voor je in orde maken! Gaat het om Thuis of Mobiel? Indien het een mobiel abonnement betreft, schakel ik mijn kundige collega's in, anders doe ik het graag zelf voor je! 😉

In het geval van Thuis: kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 mei 2021

Jaa gaat inderdaad om mobiel abonnement! 

 

groejtes 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Helemaal top, thanks voor je snelle antwoord. @Chayvdw Ik schakel de hulptroepen meteen in voor je! 😊

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 mei 2021

Oké dankjewel!! 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Chayvdw 

Ik zie dat je een zakelijk abonnement en wij kunnen dan geen wijziging doorvoeren. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800 - 7112 en dan helpen ze je graag verder!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 mei 2021

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar een datum tussen de 20e en einde van de maand. Kan dit geregeld worden? Het gaat om een mobiel abonnement.

Hoor het graag.

Mvg,

Mazy


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Mquiling 

Ik heb je verzoek doorgezedt.Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 juli 2021

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar het einde van de maand rond de 30e. Het gaat om 2 abonnementen,

Mobiel abonnement

Vast internet thuis

 

Hoop dat het kan.

 

Hoor het graag.

 

Mvg,

Bernard


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @bskibinski, welkom op de Community!

Bij Thuis staat jouw incassodatum al op incassocyclus 3 en dat is rond de 27e/30e van de maand. Als ik de incassocyclus wijzig naar 1 of 2, ga je naar rond de 20e/25e van de maand, dus voor nu laat ik het zo staan (met jouw goedkeuring natuurlijk)!

Ik zet het topic door naar de collega’s van Mobiel zodat jouw incassodatum daar wel gewijzigd kan worden.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 12 juli 2021

Hoi @bskibinski,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag nakijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik dit bericht heb ga ik voor je kijken wat we met de incassodatum kunnen regelen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2021

Goedemorgen T-Mobile,

Ik zou graag de datum van mijn automatische afschrijvingen willen aanpassen naar het tweede moment (rond de 25ste vd maand).Graag voor zowel mobiel als thuis.

Is het trouwens niet mogelijk om beide rekeningen samen te voegen?

Alvast bedankt!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 12 augustus 2021

Hey @Baukje1981,

Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren. 

Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.

Wij komen hierop bij je terug!


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 12 augustus 2021

Hoi @Baukje1981,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 augustus 2021

Hey! 

Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later? 

Alvast bedankt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 augustus 2021

Hi!

Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.

Bvd!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 augustus 2021

Hi @Swinkeltje92 en @SouOuc Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met joe 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het mogelijk is je incassodatum aan te passen. 

 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • 22 augustus 2021

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2021
Demi schreef:

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 augustus 2021

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 24 augustus 2021

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2021
Boris schreef:

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

 

Hoi Boris,

ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.

 

bvd!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 december 2021

Hallo, Ik zou graag de incassodatum van m'n mobiel abonnement willen aanpassen.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 21 december 2021

Hi @Davey1234567,

Dat kunnen we zeker voor je regelen! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen