Automatisch incasso datum aanpassen
Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Hi
Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen.
gedaan!
Hi
Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen.
Beste,
graag zou ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 1e vaan de maand.
Hi
Als je vraag over mobiel gaat dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen.
Ik hoor graag van je!
Beste
Gaat het over TMobile Thuis log dan in je account in je kan daar de datum zelf aanpassen.
Fijne zondag
Hi,
kan ik mijn incassodatum wijzigen naar de 24ste?
mvg, Laura van Kerkwijk
Hoi Fabian,
Zou je mij via een privébericht de telefoonnummers kunnen sturen waar het om gaat en welke datum je voor deze incasso’s gewenst zou hebben? Ter controle heb ik daar ook nog de bijbehorende adressen, geboortedata en laatste vier cijfers IBAN van nodig.
Zodra ik deze gegevens heb kan ik voor je gaan kijken wat ik voor je kan betekenen!
Hallo, ook ik zou graag de incassodatums willen wijzigen van mijn mobiele abonnementen.
groet,
Fabian
Dat kunnen we zeker regelen! Is het voor Thuis of Mobiel van T-Mobile? Of misschien allebei? Als het voor Mobiel is dan kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus de gewenste incassodatum. Dan kan ik controleren of die datum ook daadwerkelijk mogelijk is!
Als het voor Thuis van T-Mobile is, dan trek ik even een collega aan de mouw!
Hallo,
Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Hi
Ik wil graag kijken of dit mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je kiezen voor ‘’stuur een bericht’’.
Ik hoor graag van je!
Hoi
Goedenavond,
Graag zou ik ook de incassodatum van mijn Mobiel abonnement willen aanpassen (van de 19e naar de 24e). Kan dit geregeld worden?
Vriendelijke groet,
Roy
Hi
Dat kunnen we zeker voor je regelen!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.
Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Hallo, Ik zou graag de incassodatum van m'n mobiel abonnement willen aanpassen.
Hoi
Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag!
Hoi Boris,
ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.
bvd!
Hoi
Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag!
Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen
Hi
Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.
Hi
Hi
Hi!
Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.
Bvd!
Hey!
Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later?
Alvast bedankt!
Hoi
Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!
Hey
Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren.
Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.
Wij komen hierop bij je terug!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.