Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Hoi
Goedemiddag,
Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!
Hoi
zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....
Goedemorgen,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.
Groet Bin Bin
Hi Alex,
Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.
Goedemorgen
Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.
Hallo,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.
Groet Alex
Hoi
Hallo,
Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?
Groet Frans
Hi
Ik heb gereageerd op je privébericht.
Ok dankje…
Hoi
Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder!
Niemand?
Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.
Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.
Alvast vriendelijk bedankt..
Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?
Hoi
Goedendag,
Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.
Hoi
Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:
-Postcode en huisnummer
-Geboortedatum
-De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31!
Beste meneer / mevrouw,
Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Ashley Audhoe
Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.