Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Goedemorgen T-Mobile,

Ik zou graag de datum van mijn automatische afschrijvingen willen aanpassen naar het tweede moment (rond de 25ste vd maand).Graag voor zowel mobiel als thuis.

Is het trouwens niet mogelijk om beide rekeningen samen te voegen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi @bskibinski,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag nakijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik dit bericht heb ga ik voor je kijken wat we met de incassodatum kunnen regelen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bskibinski, welkom op de Community!

Bij Thuis staat jouw incassodatum al op incassocyclus 3 en dat is rond de 27e/30e van de maand. Als ik de incassocyclus wijzig naar 1 of 2, ga je naar rond de 20e/25e van de maand, dus voor nu laat ik het zo staan (met jouw goedkeuring natuurlijk)!

Ik zet het topic door naar de collega’s van Mobiel zodat jouw incassodatum daar wel gewijzigd kan worden.

Reputatie 1

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar het einde van de maand rond de 30e. Het gaat om 2 abonnementen,

Mobiel abonnement

Vast internet thuis

 

Hoop dat het kan.

 

Hoor het graag.

 

Mvg,

Bernard

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mquiling 

Ik heb je verzoek doorgezedt.Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar een datum tussen de 20e en einde van de maand. Kan dit geregeld worden? Het gaat om een mobiel abonnement.

Hoor het graag.

Mvg,

Mazy

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chayvdw 

Ik zie dat je een zakelijk abonnement en wij kunnen dan geen wijziging doorvoeren. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800 - 7112 en dan helpen ze je graag verder!

Oké dankjewel!! 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, thanks voor je snelle antwoord. @Chayvdw Ik schakel de hulptroepen meteen in voor je! 😊

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

Jaa gaat inderdaad om mobiel abonnement! 

 

groejtes 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Chayvdw, dat wil ik graag voor je in orde maken! Gaat het om Thuis of Mobiel? Indien het een mobiel abonnement betreft, schakel ik mijn kundige collega's in, anders doe ik het graag zelf voor je! 😉

In het geval van Thuis: kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Hoi!

 

Ik zou ook graag de automatische incassodatum willen veranderen. Graag na het eind van de maand als het kan! :)

 

groetjes Chayenne 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Verrijn 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je snelle terugkoppeling! @Verrijn Ik zal jouw verzoek doorgeven aan één van onze mobiele toppers zodat de incassodatum zo snel mogelijk aangepast wordt - houd er wel alsjeblieft rekening mee dat die wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Dit betreft een mobiel abonnement.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Goedemorgen T-Mobile team!

Graag zou ik mijn incassodatum laten aanpassen. Het wordt nu de 12de afschreven en wil dit het liefste naar het eind van de maand hebben. Bij voorbaat dank.

 

 

Reputatie 6

Hoi @Daisy_1998 Dat ga ik voor jou regelen! Gaat het om een T-Mobile Thuis abonnement of om een mobiel abonnement? Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer en als het om een mobiel abonnement gaat ook jouw mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Goedendag,

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Daisy

Reputatie 7

Hoi @Marouskave,

Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Goedemorgen,

Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @xAmbertje 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @xAmbertje, ik heb de toppers van Mobiel verzocht om je zo snel mogelijk te helpen zodat de incassodatum van het mobiele abonnement naar rond de 25e wordt verplaatst. Je kunt, normaal gesproken, binnen nu en maximaal 48 uur een reactie verwachten! 😊

Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Janelle_kerk 

Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste. 

Reageer