Skip to main content
Beantwoord

Amazon Prime koppelen?

  • 11 June 2024
  • 9 reacties
  • 734 Bekeken

Ik wil mijn bestaande Amazon Prime account koppelen aan de Extra die ik bij mijn abonnement heb, maar ik krijg de melding bij Amazon dat deze aanbieding niet voor bestaande Prime klanten geldt. Op zich makkelijk op te lossen door Prime op te zeggen en dan als het abonnement afgelopen is het weer via Odido te activeren, maar dat is ergens weer wat zonde van de Extra die ik al voor een maand heb afgesloten.

Is dit een bekend probleem en heeft iemand er een oplossing voor?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je al direct een prime klant bent is het niet mogelijk om dit te vervangen door abonnement via de provider. 

Als je dat opzegt neem je voor die eerste maand een ander add on product.  

Dat kan niet, want de extra kan ik nu niet meer vervangen tot het einde van de maand. 😅 

Maar goed, maakt niet uit. Ik heb Prime nu opgezegd en dan koppel ik het wel als de maand op is.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @Aziraphale, van harte welkom op de Community en gaaf dat je gebruik maakt van Extra's! Heb je al een betaald Amazon Prime account? Dan krijg je inderdaad een foutmelding dat je niet kan koppelen, omdat Prima niet toestaat dat je 'opeens' via Odido betaald. Via je Amazon Prima account kan je je betaalde abonnement stopzetten en na de einddatum via Odido Prima koppelen. Ik kijk graag of ik Prima voor nu uit kan zetten en een andere Extra kan aanzetten. Welke Extra zou je deze maand willen gebruiken? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Goedemorgen @Marciano van Odido,

 

Dankjewel voor je reactie en het aanbod! Ik zou wel een maandje Sky Showtime willen, is dat mogelijk? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het precies werkt met die punten, het enige wat ze in de winkel hebben gezegd is dat ik alle Extra's zou kunnen kiezen….

Reputatie 7
Badge +9

Hi Aziraphale, geen dank! Ik geef je graag meer informatie over de Extra's. Met punten kan je altijd wel elke Extra kiezen, alleen ligt het eraan hoeveel punten je met je abonnement hebt, hoeveel punten een dienst kost en of je gedeeltelijk wil bijbetalen. Met jouw Unlimited Plus abonnement heb je 1 punt. Unlimited Premium geeft 3 punten. Met 1 punt kan je kiezen voor: HBO Max, Videoland, Podimo, Visual Voicemail, Extra Veilig Online en Amazon Prime. Sky Showtime is 2 punten. Je kan deze ook kiezen, dan gebruik je 1 punt en je doet dan een gedeeltelijke bijbetaling (van - in het geval van Sky Showtime - € 5,51) op je factuur. Laat het me maar weten welke dienst je wil en mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Hoi @Marciano van Odido,

 

Helemaal helder! Dan mag het HBO Max worden. 

 

Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, fijn dat het helder is. Ik heb HBO Max zojuist geselecteerd i.p.v. Prime. Op deze pagina in Mijn Odido vind je de informatie en stappen om een HBO Max account aan te maken of te koppelen: HboMax Instellingen | Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hoi, fijn dat het helder is. Ik heb HBO Max zojuist geselecteerd i.p.v. Prime. Op deze pagina in Mijn Odido vind je de informatie en stappen om een HBO Max account aan te maken of te koppelen: HboMax Instellingen | Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is helemaal gelukt, dankjewel!

Reputatie 6
Badge +7

@Aziraphale fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer