Skip to main content
Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @racnor, heel gaaf dat je ons in je keuzes meeneemt! Wij leveren inderdaad niet via het Glasnetwerk van Caiway, zoals @TAVL correct aangeeft. Ik wil uiteraard wel graag voor je checken of er iets op de planning staat in jouw regio. Stuur me jouw volledige adres (postcode + huisnummer) in een privéberichtje toe, dan start ik meteen een onderzoek! 😁


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 juli 2020

Ik heb maar 1 wens voor de lijst graag de sleep timer van de tv-box zo fixen dat deze ook uit te zetten is als je hem niet wilt gebruiken


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Rnolten, top dat je deze erbij zet! Hij stond er voor TV Anywhere reeds bij, maar ook voor de box zelf heb ik hem aan het lijstje toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage! 😁

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 augustus 2020

Hoi,

Ik zou graag de Belgische zenders (één en Canvas) toegevoegd zien worden aan de tv-anywhere app.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 oktober 2020
  • -We willen graag Duitse zenders in het pakket hebben ivm F1. Dat kunnen wij dus niet meer zien. 
    -canvas en andere Belgische zenders willen we graag kunnen opnemen en pauzeren. Erg jammer dat dit niet kan. 
    -vooruit spoelen gaat enorm langzaam. Snelste is    16x en dat schiet niet op. Bij Telfort konden we gewoon bv 5 indrukken en dan ging ie 5 Minuten vooruit. Was zo makkelijk. 
    - als we kindertijd terug kijken dan lukt dat wel, maar de programma’s daarna zien we alleen het eind omdat je dat ‘officieel’ niet terug kan kijken dat is erg jammer want bij Telfort sprong ie gewoon van het ene programma naar het andere en konden we wel alles zien.

  • 0 reacties
  • 25 oktober 2020

Duitse zenders zitten in een extra pakket wat je apart moet afsluiten.

 

Belgische zenders blokkeren dat kon opnemen alleen lokaal niet in de cloud en pauzeren willen ze ook niet, rare jongens die Belgen..

Opname geen idee, heb nog de oude opname box en die zit nu in de retourdoos.:wink:


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 25 oktober 2020

@Doornekamp33 Hoop dat het retour sturen van je apparatuur goed gaat en je niet de ellende krijgt die veel (ex) T-Mobile klanten ervaren.

Wens je veel internet en kijkplezier bij je nieuwe provider, als ik niet zo voordelig bij T-M zat als nu zou ik  mij ook gaan verdiepen in wat anders, alleen het punt is wat is goed?  overal is wel iets wat je minder bevalt.


  • 0 reacties
  • 25 oktober 2020

@Bemu, dat gaat geen problemen van mijn kant opleveren, ik stuur het terug bewaar mijn verzendbewijs en mocht men proberen de afkoopsom te innen is stoneren de oplossing en maak ik 1 topic aan en mag 1 van de mods het oplossen en anders kan de deurwaarder het wel fiksen, ga er geen halszaak van maken, de diensten zijn al betaald tot einde contract, de laatste rekening is gelijk de afrekening geweest, alles is al verwerkt, dus TM krijgt niks meer van mij.


  • is Prince of Content
  • 53 reacties
  • 8 maart 2021

Wens voor TV:

  • (eventueel voor een meerprijs): reclamevrij terugkijken op alle zenders, eventueel initeel beperkt tot de NL zenders. Terugkijken dan ook veel langer toestaan (1 maand / 1 jaar ipv 7 dagen).
  • Veel betere "merge” tussen terugkijken via gids, en terugkijken via menu; door als je in de gids op een aflevering van een serie klikt ook direct de hele serie overview in beeld te kunnen krijgen. Daarnaast is de huidige overview van series bijzonder onduidelijk (20 dezelfde grote iconen, met 1 regel tekst over de aflevering waar meestal niet uit spreekt wat de inhoud van die aflevering is). Dit is uiteraard dan alleen logisch in combinatie met mijn eerste verzoek, dat je langer terug kunt kijken zodat ook hele series inderdaad beschikbaar zijn

Voor zo'n soort pakket zou ik makkelijk 5 euro per maand meer betalen. Ik denk dat als je “reclamevrij terugkijken op NL zenders tot 1 jaar” zou opnemen als pakket van 5 Euro, dat zeer veel mensen dat zouden doen. Is vast te berekenen of dat dan uit kan qua kosten. 


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 8 maart 2021

Vroeger was er zoiets als Knippr. Ik mis het nog steeds :blush:


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2021

Hoi,

Ik zou graag de mogelijkheid zien dat de tv-boxen via hdmi de tv kan bedienen, waardoor je de tv codes niet meer nodig hebt, maar gewoon de volume van de tv harder en zachter kan zetten doormiddel van hdmi verbinding.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 maart 2021

Hi @yurgr, @Seccie en @roland-jalving, super leuk om te lezen dat ook jullie je input delen! Ik heb de lijst in het topic bijgewerkt. Thanks allemaal! 💪


  • 22 reacties
  • 19 maart 2021

Hallo! 

Wij zijn sinds 3 dagen actief op jullie netwerk (na jaren Ziggo) en het bevalt ons meer dan goed!!

Graag willen wij wat suggesties/wensen toevoegen:

  • Bij het typen de cijfers groot linksonder in het scherm waar ook het getal komt als je eenmaal bij de zonde zelf bent aangekomen. 
     
  • Bewegend beeld bij de radio modus (zetten nu het scherm van de tv uit) tegen inbranden. 
     
  • In de gids een zender nr. invullen zodat de gids naar die zender gaat, scheelt heel veel klikken of wat wij nu hebben: in de gids, uit de gids, andere zender invullen, in de gids en kijken.

Zo maken we vanzelf als beetje bij beetje (nog) beter!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 20 maart 2021

Hoi @Geene136, welkom op de Community en bij Thuis, leuk om jullie erbij te hebben! 😄

Jullie wensen en suggesties zal ik toevoegen aan de lijst zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. Bedankt voor de feedback en geniet van een geweldig weekend!


HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 6 april 2021

Wanneer komt er nu een TV Anywhere app voor Android TV?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @HereIsTom, een Android TV app staat hoog op de wensenlijst. Of en wanneer dit zal worden uitgewerkt, kan ik je echter niet vertellen omdat men er nog niet mee bezig is!


  • is een King Poster
  • 62 reacties
  • 4 mei 2021

Helaas is het niet mogelijk om Belgische zenders via de telefoon app af te spelen. 
Maar kunnen jullie wel deze zenders in de tv-gids opnemen, zodat je wel op je telefoon kunt zie als je onderweg bent of er wat interessants op tv is. Handig als je onderweg bent en al kunt zien wat er straks of in de avond op tv komt.
Je kan dan bij de zender zetten “niet beschikbaar buitens huis” maar wel de gids inhoud tonen. 
Kpn/ziggo doet dit ook zo.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 6 mei 2021

Hi @pvdh14, heel erg bedankt voor jouw feedback! Ik heb jouw topic hierheen verplaatst, aangezien wij hier al onze feedback verzamelen. Ik heb 'm op het lijstje gezet! 💪


  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 24 mei 2021

Zou graag een hogere basiskwaliteit op het nieuwe platform zien. Bij zowel Ziggo als KPN is de basis ervaring van de tv kwaliteit beter, en kost tevens minder. 1080p is wel echt de norm anno 2021. tevens kan je op 55 inch het verschil tussen multicast en unicast duidelijk zien. Ik snap dat er gecompenseerd moet worden voor de actieprijzen van glasvezel, maar dit is wel een ding wat hoog bovenaan mijn lijst staat.

Een smart-tv app voor LG WebOS tv’s en Samsung modellen. spreekt voor zich lijkt me.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Fiekert123, thanks voor je suggestie! Ik voeg het meteen toe aan de wensenlijst. Overigens kleine kanttekening erbij: in principe leveren we onze streams op 1080i en 1080p; maar ik begrijp je punt en zal het verschil unicast/multicast erbij benoemen! 😉


  • is een King Poster
  • 25 reacties
  • 3 juni 2021

Hoi,

Wens: opnieuw (zoals het in Interactieve TV was) mogelijk maken om vergrendeling van Adult zender (in standaardpakket 551) PERMANENT uit te schakelen. Het is irritant en nogal betuttelend dat elke keer om een pincode wordt gevraagd bij keuze van deze zender, terwijl alle zenders als “ontgrendeld” staan en de leeftijd in het profiel op 18 staat. Die ontgrendeling geldt dan ook nog maar voor max 120 minuten.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @kees88, goede toevoeging: ik plaats je suggestie meteen in de lijst! 👍


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2021

Goedemiddag all, we hebben dit topic in een nieuw jasje gehangen zodat het overzichtelijker is. Check nu de Wensen & Suggesties lijst 2.0: 

Dit topic wordt nu gesloten. Voel je volledig vrij om jouw wensen en suggesties in het nieuwe topic te plaatsen! 😄


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen