Ordered iPhone 13 Pro Max Zwart 256 GB at 28 September. Today totally 5 weeks and still no any update.
2 oktober besteld zojuist bericht gekregen. Afspraak te maken eindelijk 5 weken gewacht
Welke telefoon heb je besteld?
De iphone 13 pro max zilver 128 gb
Ordered iPhone 13 Pro Max Zwart 256 GB at 28 September. Today totally 5 weeks and still no any update.
These are funny guys, my order is cancelled without any update, got no mail/phone/sms, message of Tshop was; we can order a new one and you are queue as last at that moment……. idk what I can say…..!!!!! Maybe crossover to Vodafone..
Mate, verify your order state at least every week: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
****I'm thinking now, whether you will become wiser there is the question
Some of my friends ordered the iPhones from Mediamarkt(along with connections: Vodafone/T-Mobile etc) and they got their devices with 7 days. It's a shame T-Mobile themselves are failing to deliver after 5 weeks, when their expected delivery is 4 weeks at most.
5 weken & 2 dagen na het bestellen ondertussen... Na de bevestiging van de T Mobile shop dat de telefoon besteld was, nooit meer iets vernomen.. als ik zelf bel speelt iedereen voor dom.. niemand heeft antwoorden bij T Mobile, terwijl andere webwinkels het vele malen beter voor mekaar hebben.. nou helpt het chip te kort etc niet mee, maar hoe kan een Belsimpel wel binnen een week leveren en wij moeten maar weken/maanden wachten
5 weken & 2 dagen na het bestellen ondertussen... Na de bevestiging van de T Mobile shop dat de telefoon besteld was, nooit meer iets vernomen.. als ik zelf bel speelt iedereen voor dom.. niemand heeft antwoorden bij T Mobile, terwijl andere webwinkels het vele malen beter voor mekaar hebben.. nou helpt het chip te kort etc niet mee, maar hoe kan een Belsimpel wel binnen een week leveren en wij moeten maar weken/maanden wachten
Here the same. Na een tip van iemand benede in de comments mn bestelling bij tmobile geannuleerd en bij belsimpel verlengd. Daar stonden de levertijden op 3 weken en heb van vele gehoord idd dat het max 3 weken is en geen dag langer. Hier is t 4-6 weken. Heb zelf t vermoeden dat er mensen worden voorgetrokken kan er anders niks anders van maken
Goedemiddag allemaal,
Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.
De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.
In dit topic vind je hier meer informatie over.
Goede dag @David @Hajar ,
Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….
Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.
De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?
Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?
Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?
Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.
Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)
Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)
Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.
ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…
Hey even een update ik heb net een amp mail gekregen om een afspraak moment te kiezen. Dus ik krijg hem op donderdag eindelijk . Mischien krijg je de mail ook vandaag of morgen.
Goed nieuws zeg!
Maar had jij sowieso de afspraak dat de iPhone via post geleverd zou worden of had jij in eerste instantie ook voor ophalen in de winkel gekozen?
Veel plezier alvast met de iPhone!
Ik had via post gekozen. Hoop dat je je mail al hebt gekregen!
Maar dankjewel! Ook jij veel plezier met je nieuwe Iphone als je hem eindelijk krijgt
Can someone tell me how to cancel an order? I don't think that T-Mobile will be able to deliver in time and would take from some other location.
Hi can someone help to explain a bit…? I read the other link, so if my original order is pick up at store, they will cancel and make new order for me?? But that new order, I don’t have to queue again right????! I don’t wanna want for another 5 weeks……!
Op 28/10 besteld (iPhone 13 pro max gold 128gb) ik ga bijna mijn 6e week in na lange vertragingen wat al tragisch was van 3 naar 4 weken en zo tot nu 6 wat ik wel verwacht wat langer gaat duren. Nu komt er nog bij dat ik het expres in de winkel had laten bezorgen, omdat ik 5 weekdagen in de week werk en dit niet uitkwam omdat je dan op het moment van levering alleen jij dit moet aannemen. Lees ik nu de topic dat door overvallen en dergelijke me telefoon wordt geleverd naar huis wat al een probleem is + wat ik lees dat je ten 1e een mail hiervan krijgt (nog niks ontvangen) en dat je bestelling geannuleerd wordt en weer opnieuw geplaatst wordt wat sowieso weer zoveel extra wachttijd met zich mee gaat brengen, ik snap en zie ook dat er staat dat je besteldatum en dus leverdatum niet veranderen?? Maar even dat is toch onmogelijk? Wordt dit wel allemaal heel moe alleen voor een nieuwe telefoon…...
Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie.
Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie.
Dat is vreemd ik heb hem 3/10 besteld precies dezelfde kleur en gb en heb vanmiddag een mail gehad om de telefoon te laten bezorgen ben benieuwd of david weet hoe dat kan?
ik word er nu wel een beetje moe van.. Ik snap dat T-Mobile de levering vanuit Apple niet in handen heeft en zich berust op de levertijden die zij aangeleverd krijgen. Maar de communicatie naar de klant wanneer wachttijden veranderen is waardeloos. Klantenservice weet van niks (begrijpelijk) maar dat ik er via hen achter moet komen dat wachttijden constant veranderen vind ik echt laks. een simpel geautomatiseerd mailtje/ sms is niks meer dan wenselijk in deze situaties.
Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie.
Dat is vreemd ik heb hem 3/10 besteld precies dezelfde kleur en gb en heb vanmiddag een mail gehad om de telefoon te laten bezorgen ben benieuwd of david weet hoe dat kan?
Ja ik heb het al opgegeven! Maar dat weet die @David @Hajar niet. Zij zijn geprogrammeerd om alleen te zeggen, kijk naar bovenstaande tabel deze is weer bijgewerkt. Erg jammer. Ik wacht tot einde van de week. Hoor ik dan nog niks dan annuleer ik die hele order. Maar jij @ValerieV geniet binnenkort van je nieuwe telefoon ;)
Ben er helemaal klaar mee, zit al op 5,5 weken. 27 september 256 gb blauw besteld. Geen informatie gehad van t mobile dat t langer zou duren. Zogenaamd updaten ze elke dag bovenstaand schema 3-4 weken staat er?!?!! Nog steeds geen informatie gehad dat de iPhone nu verstuurd gaat worden ipv opgehaald kan worden in de shop. Waardeloos echt waar. Ik ga kijken naar andere providers en dan zijn ze een trouwe klant kwijt.
Ik wacht nu bijna 6 weken op de pro max 13 256gb goud. Duurt het nu nog lang? De 4 tot 5 weken zijn reeds ruim verstreken
Ik wacht nu bijna 6 weken op de pro max 13 256gb goud. Duurt het nu nog lang? De 4 tot 5 weken zijn reeds ruim verstreken
@David @Hajar Goedemiddag, waarom wordt de tabel dan niet op zn minst aangepast/geüpdatet nu de levertijden overduidelijk toch weer uitlopen. Mij werd gister aan de telefoon gezegd dat ik uiterlijk vanmorgen(!) bericht van AMP zou ontvangen. Natuurlijk niet gebeurd en zoals ik dit bericht van @JeffW1967 lees ook onmogelijk want hij wacht inmiddels al 6 weken en ik zit ‘pas’ in mijn 5e week wachten. Waarom worden zulke dingen gezegd en waarom is dat op zn minst die tabel niet nauwkeuriger?
@David
ik heb 20/09/2021 besteld en wacht al 6,5 week, as maandag dus 7 weken. de leverdatums komen niet overeen. Ik wacht al zo lang...
@David
ik heb 20/09/2021 besteld en wacht al 6,5 week, as maandag dus 7 weken. de leverdatums komen niet overeen. Ik wacht al zo lang...
Iphone 13 pro max 128 gb goud
Hi allemaal,
Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.
We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!
Jammer dat mijn berichten verwijderd worden!
ik heb 20-09-2021 besteld iphone 13 pro max 128gb goud, Nog steeds geen gehoor… hoe zit dat @David
Ik had 01-11-2021 iphone 13 pro max 256 gb blauw besteld bij t mobile
na het lezen van alle recensies heb ik 02-11-2021 bij bel simpel zelfde abbo besteld van t mobile met verlening en vervolgens bij t mobile geannuleerd.
ik was net te laat voor de voorraad maar er stond 3 weken levertijd dus ik dacht beter dan iederekeer opschuiven xddd
ik heb nu tehoren gekregen dat me iphone 06-11-2021 word bezorgd. Nou hoe mooi kan dat zijn.
ik denk dat t mobile zelf te veel Bestellingen hebben vandaar lange wacht tijd dus ik adviseer beste het bij belsimpel en daarna annuleren bij t mobile
4 dagen gewacht xddd
Op 28/10 besteld (iPhone 13 pro max gold 128gb) ik ga bijna mijn 6e week in na lange vertragingen wat al tragisch was van 3 naar 4 weken en zo tot nu 6 wat ik wel verwacht wat langer gaat duren. Nu komt er nog bij dat ik het expres in de winkel had laten bezorgen, omdat ik 5 weekdagen in de week werk en dit niet uitkwam omdat je dan op het moment van levering alleen jij dit moet aannemen. Lees ik nu de topic dat door overvallen en dergelijke me telefoon wordt geleverd naar huis wat al een probleem is + wat ik lees dat je ten 1e een mail hiervan krijgt (nog niks ontvangen) en dat je bestelling geannuleerd wordt en weer opnieuw geplaatst wordt wat sowieso weer zoveel extra wachttijd met zich mee gaat brengen, ik snap en zie ook dat er staat dat je besteldatum en dus leverdatum niet veranderen?? Maar even dat is toch onmogelijk? Wordt dit wel allemaal heel moe alleen voor een nieuwe telefoon…...
Ik heb 20 september besteld, precies zelfde als jij besteld, heb m nog steeds niet..
Today is the 8th week since I ordered my phone(17th Sep), and I am still waiting for my iPhone 13 pro max 128G(sliver). I don’t think there is anyone waiting longer than me.
I became a T-mobile customer the first day I landed in the Netherlands, it's been more than 5 years since then. I can't believe such a great company like T-Mobile is not able to manage customer orders, even with no explanation. VERY VERY VERY VERY DISAPPOINTED.