Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Een iPhone 13 Max pro 18-9 besteld waarbij op de site stond 24-9 leverbaar hier van uit gaand kreeg ik vandaag een berichtje dat het met 3 tot 4 weken is vertraagd.. had het dan beter bij Apple zelf kunnen bestellen waar een pre order wel te leveren is en je ook echt iets pre orderd 


Gebeld dat ik morgen kan komen halen. Pro Max Grafiet 128GB


slechtste tmobile ervaring ooit, eerst is er helemaal geen communicatie van die kant! Ten tweede zie ik dat mensen hetzelfde model ergens anders later dan ik bestellen en het gewoon eerder in huis hebben! Ten derde is dit een superslechte launch van tmobile door te doen alsof een pre-order iets boeide, men koopt nu iphones via bol.com en krijgt ze vandaag zelfs binnen!! Ik kon net zo goed ergens anders bestellen want daar krijgen mensen wel iets. 


woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten


Yesss!! Ik heb op 26/9/2021 de iPhone 13 pro max 256gb in het goud besteld. Vandaag heb ik een bericht gekregen dat ik het morgen eindelijk kan ophalen in de winkel :) 


Klopt mensen die dezelfde model hebben besteld met zelfde grootte opslag hebben het eerder gekregen. Als je dit vraagt aan de klantenservice zeggen ze dat diegene in een ander groep gevallen is bla bla bla

ik ben al 14 jaar lang tmobile klant maar begin nu te twijfelen  naar een ander provider over te stappen


Yes, de pro. Dus zit ook te wachten op een mailtje voor de bezorgafspraak. Wel meteen om 14:03 uur besteld. Dus mag toch hopen dat ik bij de eerste lading zit :joy:


Waarom geven jullie geen inzicht wat de huidige status van de voorraad is? Ik heb de iPhone 12 pro max 128GB Sierra, maandag besteld.  Wanneer weet je of jou toestel vrijdag op te halen is in de shop? Krijgen wij vandaag meer duidelijkheid? Nu krijg je dat mensen op meerdere plekken pre orderen. 


Mss een idee,  ik kon mijn afspraak nu verzetten van dinsdag naar morgen😃


Iphone 13 pro max sierra blue 17 sept 14.10u besteld. Zojuist gebeld dat ik het toestel morgen kan ophalen in de Tshop Leiden! Geen smsje oid op voorhand gekregen.

 

Veel succes voor iedereen die nog in spanning zit te wachten. Er wordt dus wel degelijk gebeld!


Preorderen heeft dus ook weinig zin gehad dus, op 17e besteld moet ik alsnog 3 weken wachten 😂 Volgend keer haal ik wel gewoon via de Apple store.


TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 


TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Dat was mijn probleem vanaf begin aan. Ik kan niet overstappen, omdat ik (dom genoeg) in april ala mijn sim only abonnement bij T-Mobile had verlengd voor 2 jaar. Dus ik was al vast aan T-Mobile. Anders had ik het afgelopen vrijdag om 2 uur besteld bij KPN, wat ik later moest annuleren 😞 Voor mij ook zeker de laatste keer bij T-Mobile. 


Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

zelfs als je om 14:03 besteld hebt mag je lekker lang wachten.. 


Als eerste besteld en niet in huis. Ik heb hem geannuleerd en ben naar KPN gegaan. Die kon hem morgn voor mij leveren! 
 

T-mobile behandeld hun vaste klanten niet goed. 


Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

Echter wel heel erg jammer dat er fouten worden gemaakt met bestellingen. Daarnaast is het uiterst raar dat andere providers (meer?!) Preorders kunnen vervullen dan t-mobile. Je kan op z'n minst verwachten dat als je op 17e hebt besteld dat je gewoon op 24e je iphone binnenkrijgt.

Jullie hebben onvoldoende informatie gegeven over de beschikbaarbeid van de toestellen. Een hele week bleef het hangen op de 24e waardoor men denkt "hey als ik nu bestel krijg ik het op de 24e". Terwijl dat dus niet het geval is.

Dus alle mensen die nu de dupe zijn en de preorder hebben die niet geleverd worden, zullen vrijwel niet annuleren want dan komen ze elders ook weer "achteraan in de rij" terwijl ze wellicht elders al hun preorder hadden kunnen ontvangen. 

En je gaat mij echt niet overtuigen dat t-mobile niet op voorhand wist hoeveel units ze zouden hebben voor 24e. Ze wisten precies hoeveel ze krijgen al weken terug.

Tot slot zeg je zelf dat dit elk jaar "glashelder" is. Waarom anticipeert t-mobile dit dan niet beter? Elk jaar dezelfde fout maken....

Vind het erg jammer dit, ben al lang klant bij t-mobile. Voortaan koop ik mijn mobiel los, ergens anders. 


 


Waarom is het zo dat als je de telefoon direct bij T Mobile besteld je 3-4 weken moet wachten en als je ‘m bij BelSimpel besteld een lever tijd van 2-4 dagen hebt?


Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd


Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.


Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt


Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service


17-9-2021 om 17:00 uur een iPhone 13 pro Max 128Gb antraciet in per-order besteld, met een mooi vooruitzicht, hoogst waarschijnlijk 24 sept op de deurmat. 
 

24 sept een grote decerptie, 3 tot 4 weken levertijd :-(

 

24 sept om 13:00 uur bij T-Mobile mijn verlenging/bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld en verlengd. 
 

Morgen, 29 sept, kan ik mijn bestelling op gaan halen op een Post-NL afhaalpunt. 
 

BelSimpel, wist ik al snel dat de IPhone bij hen 28 sept geleverd zou worden en klopte! Erg goede communicatie! T-Mobile kan nog een hoop leren van hun dochteronderneming BelSimpel en hun inkoop beleid.

 

Volgende keer ga ik toch gewoon direct naar BelSimpel, daar nemen ze hun klanten wel serieus.

 

Over de service medewerkers van T-Mobile niets dan goeds btw, die krijgen een hoop door T-Mobile georganiseerde shit over hun geen van de klant en blijven enthousiast en serieus de klant te woord staan. 

 


De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Klopt maar zoals ik net ook zei kunnen ze geen garantie geven dus kan maarzo netzolang duren als bij t mobile ik weet niet of ik t daarop ga gokken dat ik straks nog langer kan wachten


Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...