Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Goedemiddag lezers,

Vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Alle actuele informatie over de iPhone 13 kun je vanaf nu vinden in ons algemene levertijdentopic.

Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen.

Nog een fijne, zonnige donderdag! 

Dit topic gaat op slot.


Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Was opzich wel fijn geweest om tijdens het bestellen alvast te zien te krijgen dat ik precies het enige model wat 3-4 weken (!!) gaat duren heb besteld. Betaal je dus al een maand voor een apparaat wat je niet hebt. Niet tof, T-Mobile 👎🏼


Hi @Sush176 

Je ontvangt binnen 3 werkdagen een mail van de koerierdienst om een bezorgafspraak te maken. Op deze pagina kun je je bestelling volgen. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

@kornel Je hebt mij nog geen gegevens gestuurd dus ik kan niet met je meekijken. Ik zie ze graag tegemoet!


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hoi, ik heb gister een order geplaatst maar geen email ontvangen van postnl, alleen een bevestiging van mn bestelling. Ordernr 69664600


Hi @kornel 

Wat is je ordernummer? Dan kan ik de status van je bestellingen bekijken? Je zou in dit geval 2 ordernummers moeten hebben. En anders zou je mij een privebericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cifjers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je hebt gebruikt. 

Ik hoor graag van je!

Ik heb niks gekregen waar iemand daar vragen mij alles dus ik heb netjes twee telefoontje besteld en ik denk alles in orde was toch niks wat is dat begrijp ik echt niet.

Ik  ben peracticuleer en wil ik  overstappen naar zakelijk en een toestel de bij nog 


Hi @kornel 

Wat is je ordernummer? Dan kan ik de status van je bestellingen bekijken? Je zou in dit geval 2 ordernummers moeten hebben. En anders zou je mij een privebericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cifjers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je hebt gebruikt. 

Ik hoor graag van je!


gisteren heb ik gebeld en ik heb 2 telefoontjes besteld.   Ik heb geen e-mail, sms, niets ontvangen ... Ik vraag je om hulp en status omdat het vreemd is


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Max 256 GB Zilver is zojuist aangepast en iPhone 13 Pro Max 512 GB Goud is uitverkocht. De andere varianten behouden dezelfde data.


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hi, 

Ik heb gister een bestelling geplaatst om af te halen. Nu staat er op de site direct leverbaar maar heb ik begrepen dat het toestel nog geleverd moet worden in de winkel. Ik ging ervan uit dat ik hem vandaag meteen kon ophalen, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik mijn toestel in de winkel kan ophalen? 


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Max 512 GB Zwart is zojuist aangepast. De andere varianten behouden dezelfde data.


Goedemiddag,

De levertijden zijn zojuist wederom aangepast!


@igrs 

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat je via een andere partij jouw bestelling hebt geplaatst. In dit geval moet je ook bij hun zijn om meer informatie te krijgen over jouw levering, aangezien dit volledig via hen gaat. 


Hi, op 11-02 heb ik mijn abonnement verlengd met de iPhone Pro Max 13 Sierra Blue 128GB, op dat moment stond de levertijd op 4-6 weken. Maar sinds een aantal dagen staat deze al op direct leverbaar. Wanneer kan ik ongeveer een mail verwachten om een afspraak in te plannen?


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer van de meest actuele informatie voorzien. Tot de volgende update! 


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!


Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!


Hallo!

kan er een indicatie gegeven worden, over hoe lang het duurt voor je een mailtje krijgt van de koerier om dus een afspraak in te plannen voor de levering van het toestel of hebben jullie daar geen zicht op?

 

Vriendelijke groet,

Stacy Geenacker