Skip to main content
Beantwoord

Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens

• 27 januari 2025
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Hi Allemaal,

ik probeer een abonnement te verlengen online, maar krijg telkens de melding:

Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens

kan iemand even kijken wat er mis is met mijn account, als ik klik en klaar wil bestellen krijg ik dezelfde error?

alvast bedankt!

Beste antwoord door Treurwilg

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Treurwilg, ik neem het stokje van mijn collega even over. Dank voor het delen van je screenshot! Ik heb deze direct verwijderd, omdat je telefoonnummer er zichtbaar op was. Ik zag dat er al een case was doorgezet richting ons IT-team, het casenummer is: 75854188. De screenshot heb ik ook aan de case toegvoegd, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er ook al een update is in de case. Er is een ticketnummer aangemaakt om het verder te onderzoeken. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn hard bezig om dit voor je op te lossen! Wanneer de oplossing bekend is, zal je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

toch nog een keer geprobeerd zojuist en nu werkt het wel :) topic mag dicht 

bedankt voor de hulp allemaal

Bekijk origineel

9 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Treurwilg, gaaf om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Minder fijn dat het nog niet is gelukt. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie niet zo snel iets waarom het niet zou lukken. Via welke weg probeer je te verlengen? Bijvoorbeeld via Mijn Odido of via de app? Ik heb gezocht, maar ik kan geen Mijn Odido-account vinden voor het nummer **07. Ik hoor graag van je via welk kanaal je probeert te verlengen en ik ontvang ook graag een screenshot, zodat ik deze mee kan sturen, mochten mijn collega's dit moeten onderzoeken. Dan ga ik er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen! 😊

• Auteur
  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • 28 januari 2025

Hi Marciano, ik stuur je een PB!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • 28 januari 2025

hierbij nog het screenshot

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, bedankt voor je screenshot en je privébericht! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie over de situatie en wat we gaan doen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • 20 februari 2025

Hi Marciano, 

[screenshot verwijderd door moderator i.v.m. zichtbaarheid privégegevens] 

hier even een screenshot van wat ik nu zie als ik in mijn nieuwe “ mijn odido” account een van mijn abonnementen wil toevoegen:

kunnen jullie proberen dit snel te fixen want nu wordt het wel vervelend, na 23 dagen ben ik er alleen maar slechter van geworden

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Treurwilg, ik neem het stokje van mijn collega even over. Dank voor het delen van je screenshot! Ik heb deze direct verwijderd, omdat je telefoonnummer er zichtbaar op was. Ik zag dat er al een case was doorgezet richting ons IT-team, het casenummer is: 75854188. De screenshot heb ik ook aan de case toegvoegd, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er ook al een update is in de case. Er is een ticketnummer aangemaakt om het verder te onderzoeken. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn hard bezig om dit voor je op te lossen! Wanneer de oplossing bekend is, zal je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • 27 februari 2025

Hi Pharwin,

ik ben vandaag gebeld, mijn odido account werkt weer, helaas lukt bestellen nog steeds niet :( 

wat kunnen we nu nog doen?

• Auteur
  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

toch nog een keer geprobeerd zojuist en nu werkt het wel :) topic mag dicht 

bedankt voor de hulp allemaal

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Treurwilg ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Ik heb gelijk gekeken bij de case en ik zie dat ze het op 27 februari hebben opgelost, wel zo fijn. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je! 

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen