Skip to main content

Zyxel T-54 Restart constant na nieuwe firmware update?

  • 21 oktober 2024
  • 93 reacties
  • 2125 Bekeken

Toon eerste reactie

93 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 4 november 2024
peekay schreef:

@Sven-Odido Goedmiddag! Mag ik ook de vorige (goedwerkende) firmware versie krijgen? Ik werk thuis en dit is erg vervelend, metname met online vergaderingen… Alvast bedankt!

Done! 


  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 4 november 2024

Hoi @Sven-Odido Zou je dit voor ons ook kunnen terugzetten?

Voorkeur gaat uit naar nieuwe T-56 als dit mogelijk is, met name de verbetering op de Lan/wan poort dat ik goed kan gebruiken

Als ik op de technische dienst moet wachten voor maar een oplossing kan dat blijkbaar nog lang duren.

Bedankt iederegeval

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 4 november 2024

Hi @Enterprise1701

Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is. 


  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 4 november 2024
Sven-Odido schreef:

Hi @Enterprise1701

Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is. 


Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 4 november 2024
Enterprise1701 schreef:


Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.

Modem is gedowngrade


  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 4 november 2024
Sven-Odido schreef:
Enterprise1701 schreef:


Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.

Modem is gedowngrade

Hartstikke bedank voor de hulp en snelle reactie Sven.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 november 2024

intussen is de firmware op mijn modem weer terug gezet zie ik. ik weet alleen niet wanneer, want hij is in het laatste half uur weer drie keer opniew opgestart. ik hoop er maar op dat hij net terug is gegaan naar de vorige firmware en dat hij het blijft doen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 november 2024

Ik heb ook sinds een week last van een spontaan herstartende T-54 modem, nadat het voor bijna 2 jaar probleemloos heeft gewerkt. Bij mij is het dagelijks 1x, maar als ik inlog op de modem en door de settings klik veroorzaakt dit ook een reboot. Firmware versie is ook V5.17(ABZC.0)T54C_b28.

@Sven-Odido Is het mogelijk om ook bij mij de firmware te downgraden?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 november 2024

hoi, allemaal en ook 

@Sven-Odido 

ik lees vol verbazing over jullie ervaringen en het helpt ook

in de afgelopen maand ben ik bezig met odido bellen over hetzelfde onderwerp 

van hun kant heeft odido ook vastgesteld dat de modem niet benaderbaar is en bij elke poging jij zich gaat resetten 

hij blijft zich willekeurig rebooten

fabrieksinstellingen terug heeft ook niet gewerkt, monteur hier ook geweest

vastgesteld dat er een nieuwe modem moet komen de t-56 zeiden ze, maar niks meer gehoord

dan weer aan de lijn gehouden, elke keer dat ik bel 

maar nu zie ik dat ik niet de enige ben

wanner is het mogelijk die modem toch te krijgen? anders vrees ik dat ik mijn abonnement moet gaan opzeggen 

 

 

 

 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 november 2024

@Sven-Odido 

door jullie heb ik ook gekeken, ik heb inderdaad hetzelfde firmware versie

zou je bij mij ook de firmware kunnen aanpassen aub naar de werkende?

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 13 november 2024

@LoWang @ellie_s Downgrade is gedaan.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 november 2024

Ik merkte inderdaad zojuist de reboot en het is gelukt, bedankt @Sven-Odido !


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 november 2024

dankjewel @Sven-Odido 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 november 2024

@Sven-Odido 

Hier ook exact hetzelfde probleem. Wanneer je al op de modem gaat inloggen gaat deze al in een harde reset met deze firmware; V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Zou je mijn modem ook terug kunnen zetten naar een werkende variant? Inmiddels heb ik dit probleem al een aantal weken.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 november 2024

 Goedenavond ​@Sven-Odido , ik ervaar ook dezelfde problemen met de T-54 router. Is er een manier om de firmware te downgraden? Wordt er gewerkt aan nieuwe firmware?

Wat is de beste oplossing? Een nieuwe router? Zoja, zenden jullie mij de meeste geschikte (glasvezel) op? T-56 is dat als ik het zo lees.

 

Ik hoop dat u snel een oplossing heeft, want dit is hoogst vervelend.

 

Alvast bedankt! Gr. Sander


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 26 november 2024

@gielz Ik heb de downgrade gestart bij je. 

@Sdito Kan je je klantgegevens invullen in je profiel dan kan ik die van jou ook doen. 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 november 2024

@Sven-Odido klantgegevens ingevuld. Weet je genoeg hiermee? Alvast bedankt!


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 26 november 2024
Sdito schreef:

@Sven-Odido klantgegevens ingevuld. Weet je genoeg hiermee? Alvast bedankt!

Downgrade is gestart


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 november 2024

Ik ervaar hier hetzelfde probleem met een T54, niet werkbaar zo zeker niet met thuiswerken. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 december 2024

@Sven-Odido kan die van mij ook gedowngrade worden? Ik ervaar helaas dezelfde problemen sinds een maand. Heb al een reset gedaan, maar lijkt niet te werken.

Mijn modem crashed ook regelmatig als ik via mn browser de instellingen probeer aan te passen. Met name het openen van de logs blijkt problemen te geven. Wat me ook opvalt: Ik kan het veiligheidslogboek niet volledig opschonen. Als ik op “logboek wissen” druk, dan komen alle logs van voor 15 oktober spontaan weer terug (rond die tijd begonnen de problemen ook op te treden). De recentere logs verwijderd hij wel netjes.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 5 december 2024

Hi ​@ImJustACowLol, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig gedowngrade worden. 


  • 1 reactie
  • 8 december 2024

@Sven-Odido  Zet mij ook maar op de downgrade lijst!

Al weken reboot m’n router elke dag, en ik zie dat het een bekend software probleem is? Ik schrik hier wel van.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 9 december 2024

Hi ​@Koen095, ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig gedowngrade worden!


  • 5 reacties
  • 9 december 2024

@Tommie van Odido ​@Sven-Odido zou ik ook een downgrade kunnen krijgen alsjeblieft? Ik ervaar helaas ook dagelijkse onderbrekingen van de verbinding. Dit is erg hinderlijk met thuiswerken en smart-apparatuur. 

alvast erg bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13872 reacties
  • 10 december 2024

Hey ​@odiri24, ik heb het modem bekeken en hij wordt niet uit zichzelf meermaals per dag gereboot dus dit lijkt op een ander probleem.

Kan je aangeven op welke apparaten, het liefst met MAC-adres, je de uitval ervaart en op welke datum/tijdstippen dit gebeurd? Ik zie dat je de 2,4 GHz frequentie verborgen hebt, maar hier wel een TP-Link op hebt aangesloten. Kan je het modem terug zetten naar fabrieks instellingen en de TP-Link uit je netwerk willen halen? Het kan dat de TP-Link met deze configuratie voor de verstoring zorgt. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen