Beantwoord
Traag internet
Ik zit al een hele tijd met een situatie wat zich niet op schijnt te lossen.
Het internet is traag om de haverklap valt mijn WiFi verbinding uit wel steeds van korte duur.
Jullie kunnen wel invullen als je bezig bent met iets op je iPad dat dan alles er uit vliegt.
De tv heeft ook haperingen ook diverse malen aangegeven bij de servicedienst. Elke keer als ik bel moest ik het kastje er uittrekken of HDMI kabel vervangen. Zelfs elke dag om ongeveer 16.00 uur begon altijd het geluid van de radio te stotteren. Ik wil wel zeggen dat ze mij altijd keurig ter woord stonden. Totdat ik zag dat er een nieuwe aanbieding was van internet 750 mbits. Het werd aangesloten en toen dacht ik even een speedcontrole doen. Maar wat dacht je bekabeld op de laptop 50 a 60 mbits. Weer aan de bel ik moest een speedcontrole opsturen. Daar op kwam er een monteur die de oplossing ook niet heeft gevonden. Het lag in iedergeval niet bij mij thuis. Dus nou morgen wordt het weer vijf dagen verder en ik moet denk ik maar gewoon afwachten. Ik wordt hier wel behoorlijk sjaggerijnig en moe van. Hoelang moet ik mijn geduld nog bewaren.
Het internet is traag om de haverklap valt mijn WiFi verbinding uit wel steeds van korte duur.
Jullie kunnen wel invullen als je bezig bent met iets op je iPad dat dan alles er uit vliegt.
De tv heeft ook haperingen ook diverse malen aangegeven bij de servicedienst. Elke keer als ik bel moest ik het kastje er uittrekken of HDMI kabel vervangen. Zelfs elke dag om ongeveer 16.00 uur begon altijd het geluid van de radio te stotteren. Ik wil wel zeggen dat ze mij altijd keurig ter woord stonden. Totdat ik zag dat er een nieuwe aanbieding was van internet 750 mbits. Het werd aangesloten en toen dacht ik even een speedcontrole doen. Maar wat dacht je bekabeld op de laptop 50 a 60 mbits. Weer aan de bel ik moest een speedcontrole opsturen. Daar op kwam er een monteur die de oplossing ook niet heeft gevonden. Het lag in iedergeval niet bij mij thuis. Dus nou morgen wordt het weer vijf dagen verder en ik moet denk ik maar gewoon afwachten. Ik wordt hier wel behoorlijk sjaggerijnig en moe van. Hoelang moet ik mijn geduld nog bewaren.
Beste antwoord door Sterre
Hi beek47!
Hier jouw verlosser, de boodschapbrenger vanuit T-Mobile! Onze technische dienst heeft het onderzocht en meldt het probleem gevonden te hebben. Jouw kabel laat slechts 100 Mbps toe, dan haal je inderdaad de snelheid van 750 Mbps niet. Ook kan het zijn, net als wat Hidden.nld aangaf, dat het apparaat waarop jij van het internet gebruikmaakt, deze snelheid niet aankan. Ook dan haal je geen 750 Mbps. Ik raad je dus in eerste instantie aan om de kabel te vervangen naar een die meer snelheid dan 100 Mbps aankan. Mocht je dan nog geen hogere snelheid krijgen, trek gerust weer in de bel! Ik kan dan de technische dienst vragen het verder te onderzoeken.
Bekijk origineelHier jouw verlosser, de boodschapbrenger vanuit T-Mobile! Onze technische dienst heeft het onderzocht en meldt het probleem gevonden te hebben. Jouw kabel laat slechts 100 Mbps toe, dan haal je inderdaad de snelheid van 750 Mbps niet. Ook kan het zijn, net als wat Hidden.nld aangaf, dat het apparaat waarop jij van het internet gebruikmaakt, deze snelheid niet aankan. Ook dan haal je geen 750 Mbps. Ik raad je dus in eerste instantie aan om de kabel te vervangen naar een die meer snelheid dan 100 Mbps aankan. Mocht je dan nog geen hogere snelheid krijgen, trek gerust weer in de bel! Ik kan dan de technische dienst vragen het verder te onderzoeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.