Skip to main content

Geen diensten rotterdam zuid

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Wegvallende internet en wanneer die werkt een gemiddelde downloadsnelheid van 7 mbs en upload met 0.9 mbs, lekker dit!

Uitgelichte reactie

2 juli 2025

Hoi ​@Almina, welkom op onze community!

Ik wil heel graag dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom kijk ik graag met je mee. De geboortedatum in je profiel komt echter niet overeen met die van het abonnement. Zou je die kunnen aanpassen? Als je dat gedaan hebt, geef mij hier dan een seintje. Dan ga ik dit meteen voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 2 juli 2025

Ik wil heel graag dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom kijk ik graag met je mee. De geboortedatum in je profiel komt echter niet overeen met die van het abonnement. Zou je die kunnen aanpassen? Als je dat gedaan hebt, geef mij hier dan een seintje. Dan ga ik dit meteen voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

dat heb ik gedaan

nu heb ik wel weer internet, maar met extra packet loss! voorheen had ik het om de paar sec voor 1%, nu is dit vaker het geval en soms is het wel 25%. heel irritant met fps games.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 4 juli 2025

Hey ​@Almina, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Op dit moment zijn er inderdaad problemen in je postcodegebied op DSL. De voortgang kun je volgen in Mijn Odido. Hier wordt aangegeven wanneer het opgelost is. Voor nu mijn excuses voor het ongemak! Hopelijk is het snel verholpen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Almina, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Op dit moment zijn er inderdaad problemen in je postcodegebied op DSL. De voortgang kun je volgen in Mijn Odido. Hier wordt aangegeven wanneer het opgelost is. Voor nu mijn excuses voor het ongemak! Hopelijk is het snel verholpen. 

5e dag al vandaag en heb nog steeds problemen!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2444 reacties
  • 6 juli 2025

Hoi ​@Almina, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk.

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 juli 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Almina, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk.

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

hey ishana dat is lief van je en ik bedank je oprecht maar echter heb ik er niks aan aangezien ik al een unlimited mobiele abonnement al heb

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2025

ik heb nog steeds last van packet loss en soms een te traag werkende internet (soms wel 5mb/s) ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido 
wanneer word dit opgelost??? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2025

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4763 reacties
  • 6 augustus 2025

@Almina Sorry dat je nog geen reactie hebt gehad. Op de community beantwoorden wij berichten van oud naar nieuw. Echter, wanneer er een nieuwe reactie in het topic wordt geplaatst, komt het topic weer achteraan de rij. Hoe het ook zij, ik help je natuurlijk graag. Ik wil dat je weer geniet van een stabiele verbinding! 

Ik heb direct in het systeem gekeken. Echter, lijken de problemen in jouw postcodegebied opgelost. Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten en deze ziet er gelukkig goed uit. Fijn! Wel valt het mij op dat het modem al enige tijd niet van de stroom is gehaald. Wil je deze alsnog een herstart geven? In dit topic lees je hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, ben ik benieuwd of je dit euvel alleen op de wifi ervaart of ook met de bekabelde verbinding. Mocht het alleen om de wifi gaan, dan raad ik je aan om dit topic eens door te nemen. Hier lees je alles over het verbeteren van jouw wifi verbinding. 

Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen