Skip to main content
Beantwoord

ssl certificaat verlopen (e-mail)


Toon eerste reactie

71 reacties

  • is een Top Poster
  • 46 reacties
  • 25 januari 2020

IMAP werkt werkt weer tenminste, heb weer een mailtje binnen, pop3 ligt er nog altijd uit


HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 25 januari 2020
john60 schreef:

IMAP werkt werkt weer tenminste, heb weer een mailtje binnen, pop3 ligt er nog altijd uit

Mail binnen halen lukt wel, maar ik krijg nog steeds die melding van Serveridentiteit niet gecontroleerd met IMAP!?

 

 


  • is een King Poster
  • 25 reacties
  • 26 januari 2020

Duurt wel erg lang voor dat het opgelost is ,of zie ik dat verkeerd?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 januari 2020

Hier ook nog steeds de melding dat het imap-certificaat verlopen is.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 januari 2020
Jan1602 schreef:

Hier ook nog steeds de melding dat het imap-certificaat verlopen is.


Krijg wel mail binnen op mijn telefoon maar mijn vrouw weer niet en dat is wel heel irritant!


  • is een King Poster
  • 50 reacties
  • 26 januari 2020
Nog steeds gewoon iedere keer als ik outlook opstart een waarschuwing, vreemd genoeg staat er dat het certificaat nog geldig is tot eind 2021, maar is de naam niet correct?

 


  • is een Top Poster
  • 46 reacties
  • 26 januari 2020

Groot bedrijf, maar oplossing?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 januari 2020

Onbegrijpelijk dat de storing “kan serveridentiteit” niet verifiëren nog steeds niet is opgelost!!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 januari 2020

Dit duurt nu al vanaf vrijdagavond het zal toch eens tijd worden dat dit wordt opgelost!


  • is een Top Poster
  • 46 reacties
  • 26 januari 2020

Klopt, kan ook geen mail versturen zie ik net


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 januari 2020

Is er al een update?

Het is natuurlijk wel belachelijk dat dit is ontstaan door een verlopen certificaat. 

Plus dat het nu al sinds vrijdag duurt bewijst wat een dramatische beheer organisatie er bij T-mobile is.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2020

Wanneer is deze storing (email) nu geholpen ik verwacht belangrijk e-mial maar ja niks werk en nu????


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2020

Ik zag net dat alles was weer in order mijn dank is grooooooooooot met vriendelijke groet en nog chapeau voor de iters


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2020

Update 13:30

 

Het certificaat is weer actief en alle mails zijn weer beschikbaar!

 

Update 16:30

 

Ook de mailserver smtp.t-mobilethuis.nl is weer 100% beschikbaar! 


  • is een King Poster
  • 30 reacties
  • 26 januari 2020
famherman schreef:

Is er al een update?

Het is natuurlijk wel belachelijk dat dit is ontstaan door een verlopen certificaat. 

Plus dat het nu al sinds vrijdag duurt bewijst wat een dramatische beheer organisatie er bij T-mobile is.

 


Het gaat steeds vaker mis bij die gasten, zie er nog wel van komen dat dit bedrijfonderdeel bij KPN gaat horen!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 januari 2020

Hoe kan het dan zijn dat ik nog steeds de meldingen krijg om de 10 seconden?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2020

Allemaal leuk lief en aardig, na 2 dagen continu meldingen krijgen over de IMAP identificatie, nu de volgende melding:

smtp.t-mobilethuis.nl kan niet worden geverifieerd!

gaat dit ook weer 2dagen duren???

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2020
Sander schreef:

Update 13:30

 

Het certificaat is weer actief en alle mails zijn weer beschikbaar!

Echt niet!


  • is een Top Poster
  • 46 reacties
  • 26 januari 2020

Mail versturen dus nog niet!


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 26 januari 2020

Update 16:30

 

Ook de mailserver smtp.t-mobilethuis.nl is weer 100% beschikbaar! 

 


  • is een Top Poster
  • 46 reacties
  • 26 januari 2020

Bedankt voor de info


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 januari 2020

het is wel gek maar ik heb nog steeds een probleem met outlook; nu onderstaande melding:

wat doe ik hier mee?


HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 27 januari 2020
Ymco schreef:

wat doe ik hier mee?

Misschien even bij de account instellingen de servers opnieuw invoeren;

De server voor inkomende e-mail is imap.t-mobilethuis.nl

De server voor uitgaande e-mail is smtp.t-mobilethuis.nl


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 28 januari 2020

Hoi @Ymco,

 

Kun je Outlook opnieuw opstarten en ook je verbinding eventueel? Alle certificaten zijn weer op orde, dus deze melding zou verleden tijd moeten zijn. 


  • is King of Content
  • 127 reacties
  • 30 januari 2020

Als ik ook hier even op mag reageren.
Bij alle “Microsoft” apps komt het certificaat probleem om de hoek zetten.
Onderstaande melding kwam toen ik Excel wilde opnenen, dus helemaal niets met email te maken.
De pc wordt veilig gehouden met Kaspersky.

Graag ook hiervoor even aandacht.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen