Skip to main content
Beantwoord

Problemen contract en problemen met authenticatie


Toon eerste reactie

54 reacties

  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 7 augustus 2024

Ik vind het allemaal heel lang duren is al lang bekend


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

@Tommie van Odido Kan je meekijken of er als iets meer bekend is? Alvast bedankt! 😄


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 augustus 2024

Wordt voor het weekend zeker niet opgelost ben ik bang voor 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 9 augustus 2024

Hey @caddy026, op dit moment staat het ticket nog open, we hebben het ticket doorgezet naar KPN NetwerkNL, het wachten is nu op hun tot ze het ticket hebben opgepakt.


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 augustus 2024

Ze onder druk zetten probleem al 2 weken bekend 

 

Nu al bijna 3 weken zonder internet 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 augustus 2024

Ik krijg zeker wel een compensatie voor de ellende???? 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • 11 augustus 2024

Hi @caddy026, ik snap helemaal dat het niet ideaal is zo zonder internet. We wachten momenteel op KPN NetwerkNL. Uiteraard krijg je een compensatie voor de periode dat je de problemen ervaart. Wel zo eerlijk natuurlijk! Zodra de problemen volledig zijn opgelost, kunnen we de compensatie voor je in orde maken.


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 12 augustus 2024

Vandaag 3 weken zonder internet 

Is er al bekend waarneer kpn wat gaat doen ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 13 augustus 2024

Guidion moet een speciale sleutel aanvragen bij KPN NetwerkNL om de wijkcentrale te openen @caddy026. Hopelijk kunnen ze het deze week nog oplossen! 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 13 augustus 2024

Dat is ook al ruim 2 weken bekend heeft de monteur vrijdags gelijk gemeld 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 14 augustus 2024

Sinds gisteren middag werkt het weer 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 14 augustus 2024

Fijn om te horen dat het opgelost is @caddy026


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 16 augustus 2024

Ik ben benieuwd wat voor compensatie ik krijg voor 3 weken geen internet maar wel betaald


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 19 augustus 2024

Ik zal de gehele periode voor je vergoeden @caddy026. Wat was de eerste dag dat er geen internet was? Ik heb hier in mijn systeem 23 juli staan, klopt dat? 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 19 augustus 2024

Goedemorgen dat klopt maar ij heb nu geen 5 g en wifi versterker doet het niet als gedaan wat in het boekje staat maar doe het niet 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 19 augustus 2024

5 Ghz band staat inderdaad uit en daarom werkt het wifipunt niet @caddy026, ik heb de band weer aangezet. Kan je het modem rebooten?

Dus 23-07 tot en met 13-08? 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 19 augustus 2024

Ja dat kan wat moet ik doen 

De datum klopt 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 19 augustus 2024

Het enige wat je hoeft te doen is het modem rebooten @caddy026, ik heb de instellingen al goed gezet. Misschien moet je het wifipunt opnieuw installeren.

Ook heb ik de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 11 september 2024

Hallo ik moet ongeveer 2 keer peer dag de tv  ontvanger opnieuw opstarten geeft aan geen wifi maar op telefoon en tab wel wifi word een beetje erg moe van 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • 12 september 2024

@caddy026 , ik kan mij goed voorstellen dat dit niet ideaal is! Krijg je deze melding enkel na aanzetten vanuit standby of ook tijdens het kijken zelf? Mocht het zo zijn dat je dit alleen na standby hebt, dan kan het zo zijn dat het netwerk nog ingeladen moet worden in de Mediabox voor deze optimaal gaat werken. Je kan dan de melding met geen wifi dan wegklikken na X aantal seconden en dan zou het moeten werken. Laat je weten of dit het geval is? Anders gaan we uiteraard verder op onderzoek uit!


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 24 oktober 2024

Ik krijg op het moment 2 keer per dag kan geen verbinding maken met internet de rest werkt wel alleen geen tv hopen dat ik snel kan over stappen de is echt verschrikkelijk 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 25 oktober 2024

Krijg je de melding ook als je hem bekabeld hebt aangesloten @caddy026? En kan je aangeven, zoals Demi vroeg, of de melding alleen komt nadat hij in standby geweest is? 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 30 oktober 2024

Ik krijg de melding bij het aan zetten us niet bekabeld wou de monteur niet doen.

Vanmorgen ook tijdens het kijken in een keer geen wifi zap naar andere zender en weer terug doet het wel 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 31 oktober 2024

Lukt het niet om hem zelf bekabeld aan te sluiten @caddy026? Je hoeft alleen een ethernet kabel in het modem en Mediabox te stoppen en hij is bekabeld. 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 31 oktober 2024

Dat begrijp ik maar ik hem de kabel weg gewerkt onder de plinten hoefde alleen maar Stekkers aan gemaakt te worden 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen