Sinds ik begin dit jaar weer terug ben bij T-Mobile heb ik last van allemaal rare problemen.
Het begon al bij de installatie van de monteur, tijdens het verwijderen van het TN kastje van KPN door de monteur was de glasvezel kabel losgeschoten uit de FTU.
Nu ligt het allemaal een beetje op elkaar, volgens de monteur geen probleem (wat ik al raar vond sinds glasvezel erg gevoelig is volgens mij) het was pas een probleem als ik weer van provider zou veranderen volgens hem.
Dit zou ik graag ten eerste gerepareerd willen hebben.
Voorbeeld foto van het internet, deze kabel is losgeschoten en hangt er nu een beetje los in.
Toen der tijd woonde ik op dat moment niet meer thuis (Ouders huis) maar nu ben ik weer terug en lopen we tegen de volgende problemen aan.
- Slechte verbinding/routing naar gameservers (Valorant,Counterstrike,Etc.)
- Packet loss
- Vaak bufferen van Video en trage verbinding
- Soms als iemand ons belt en we nemen op valt de verbinding opeens weg en lijkt het modem opnieuw op te starten. (dit is wel al een tijdje niet meer gebeurd)
Ik heb wat onderzoek gedaan en ik kwam het volgende tegen, via het Valorant support werd mij aangeraden om de volgende servers te pingen en tracen en daar kwam de slechte verbinding naar voren. Helaas is het moeilijk om CS.GO servers te pingen omdat deze IP's verborgen zijn maar neem aan dat daar precies dezelfde problemen zijn.
Graag wil ik deze problemen opgelost hebben want zo is het niet te doen.
Deze testen zijn gemaakt via een bekabelde verbinding aan de Zyxel modem, ik heb het getest met een eigen router en precies dezelfde problemen.
Hoop dat we snel tot een oplossing komen.