Skip to main content
Beantwoord

ONT en Zyxel modem vervangen voor eigen Fritzbox 5590 Fiber XGS-PON

Toon eerste reactie

31 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 10 maart 2025

Hey ​@Jeroenclaessens, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Mag ik het modem direct registreren of plan je liever wat in? Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf deze week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

@Tommie van Odido 

Hoi Tommie,

Ik ben om 15.15 thuis.

Hopelijk heb je tijd om mij te helpen

Mvg

Jeroen 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 11 maart 2025

Hey ​@Jeroenclaessens, zou je mij een privébericht willen sturen met een aantal verschillende data waar jij beschikbaar op bent? Wij behandelen de topics namelijk van oud naar nieuw en hebben een wachttijd van 24/48 uur. Dan heb ik wat meer ruimte om je goed te kunnen helpen! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 april 2025

Goedeavond moderators. 

Kunnen jullie mij ook helpen om mijn fritz te registreren. 

Alvast bedankt. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21034 reacties
  • 19 april 2025

Hallo ​@jjklop80 

Je hebt een XGSPON verbinding en Fritzbox met de juiste SFP en patchkabel?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in en zet het modem ID bij info voor de moderators.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 april 2025

@Waqqas de huawei geeft xgs-pon aan. Sfp was meegeleverd met de router. Info is al zichtbaar voor de mods 👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen