Skip to main content
Beantwoord

Not activated on installation date

  • 26 november 2019
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Hi T-mobile, today is the installation day, I set up the modem as stated in the guide but no signal yet. Can you please check? 

Beste antwoord door Piotr

Hey @Sc_06,

I see that your modem is up and running at the moment. Welcome to T-Mobile Thuis! :smile:  Please let me know if I can assist you any further. 

Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2019

Hey @Sc_06,

I see that your modem is up and running at the moment. Welcome to T-Mobile Thuis! :smile:  Please let me know if I can assist you any further. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen