Skip to main content

NBA 2K22 error: 58d85bb8, tijdens het gamen op mijn PS5 wordt ik er telkens uitgegooid.

Waarom kan dit na al deze jaren nog steeds fout gaan? Ik lees al vanaf 2019 problemen, inmiddels eind 2024 nog steeds geen oplossing. 

Ik heb alle (port forwarding) oplossingen geprobeerd, niks werkt. Nu lees ik overal dat de enige oplossing is een andere router kopen? Wat me toch wel heel gek lijkt aangezien ik voor een dienst betaald wat niet naar behoren werkt, dit is bekend maar wordt klaarblijkelijk niks mee gedaan?

Mijn simpele vraag: ik wil 2k25 spelen zonder dat ik er telkens uit gegooid wordt, geen tot zo weinig mogelijk kosten (ik betaal al genoeg), en heb bar weinig zin om allemaal instellingen aan te passen want tot nu toe levert dit alleen maar meer frustraties op en geen enkele oplossing.

Gezien alle antwoorden op andere vragen weet ik al dat dit blijkbaar geen simpele vraag is. Het zal dus wel vragen naar de bekende weg zijn. 

Zo'n dienstverlening is toch ronduit belachelijk of ben ik nu te gefrustreerd om iets in te zien wat ik nu niet zie?

Hallo @James31 

Bij dit probleem is een eigen router met VLAN ondersteuning de enige oplossing op dit moment.

@Tommie van Odido gaf laatst aan dat hij een melding van dit probleem ging maken omdat het al sinds 2019 speelt, ik weet niet of er al een update is?


Hi @James31, welkom op onze Community!

Ik heb hier een groot incident hierover geopend omdat het issue al zo lang speelt. Ik heb je gegevens toegevoegd in dit incident. Het lag bij een verkeerd team maar het wordt nu bij het juiste team neergelegd. Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden! 


Hallo @James31 

Bij dit probleem is een eigen router met VLAN ondersteuning de enige oplossing op dit moment.

@Tommie van Odido gaf laatst aan dat hij een melding van dit probleem ging maken omdat het al sinds 2019 speelt, ik weet niet of er al een update is?

Dus dan hebben we het, voor het gemak, over €100-€200 om 1 spel te kunnen spelen welke het niet doet door een issue met de bijgeleverde router? Ik snap dat jij hier niks mee kan maar je bent het met me eens dat dit toch geen gang van zaken is?

 

Heb je wellicht nog een advies voor een router? Fritzbox 7590 is al gauw over de €200 geloof ik?


@James31

Neem hier eens een kijkje:

TP-Link Archer AX10 - Router - Wifi 6 - 1500 Mbps

€65,00 en dan heb je ook nog eens 30 dagen om hem te retourneren, is wel voor glasvezel.


Hi @James31, welkom op onze Community!

Ik heb hier een groot incident hierover geopend omdat het issue al zo lang speelt. Ik heb je gegevens toegevoegd in dit incident. Het lag bij een verkeerd team maar het wordt nu bij het juiste team neergelegd. Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden! 

Hey @Tommie van Odido,

Dus je wilt zeggen dat dit issue al sinds 2019 bij een verkeerd team ligt en dat er in al die tijd nog niemand naar een oplossing heeft kunnen kijken? Ik denk eerder dat dit totaal geen prioriteit heeft en jullie geen idee hebben hoe dit op te lossen. 

Ondertussen zijn er door jullie issue honderden euro's, per klant met dezelfde issue, uitgegeven voor een vervangende router. Bij andere leveranciers had ik hier alle voorgaande jaren nooit last van, nu zit ik bij Odido en het spel is niet meer speelbaar. En een oplossingen vanuit Odido? “We hebben een incident geopend”…. Op een probleem uit 2019….

Ik denk dat het niet heel gek is om te zorgen dat er een vervangend product geleverd wordt toch? Ten slotte leveren jullie een router met (BEKENDE!) issues, dit jaren lang. 


Reageer