Beantwoord
Maximale snelheid glasvezelabonnementen
Bij mij in de buurt wordt nu een gloednieuw glasvezel aangelegd door KPN NetwerkNL en ik sta op het punt een Internet provider te kiezen. Nu heeft KPN NetwerkNL een vergelijker, waar T-Mobile natuurlijk ook bij staat. Mij valt op, dat geen enkele aanbieder abonnementen aanbiedt van méér dan 500 Mbit/sec.
Elders in het land zie ik aanbiedingen van 750 Mbit/sec en zelfs 1000.
Concrete vraag: waarom biedt T-Mobile hier geen snellere abonnementen aan? Het gaat om o.a. postcodegebied 9602GM.
Elders in het land zie ik aanbiedingen van 750 Mbit/sec en zelfs 1000.
Concrete vraag: waarom biedt T-Mobile hier geen snellere abonnementen aan? Het gaat om o.a. postcodegebied 9602GM.
Beste antwoord door tmoesel
ahamro schreef:
Waarom biedt T-Mobile hier in onze omgeving geen abonnementen sneller dan 500 Mbit/sec aan?
Omdat T-Mobile op die lokatie/omgeving/postcode blijkbaar inkoopt/huurt bij KPN. En KPN WBA heeft maar tot max 500Mbps in het 'assortiment' (momenteel).
Als op die postcode maar weinig T-Mobile klanten zijn of lijken bij te komen, gaat T-Mobile daar niet eigen apparatuur plaatsen. Dat loont dan niet of ze zijn er nog niet aan toe gekomen of ze hebben de mensen niet om het werk uit te voeren. Alleen T-Mobile commercieel intern weet exact de reden, maar zullen ze niet publiek maken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.