Skip to main content
Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 26 januari 2023

Hi @Remond & @Moussab , 

Ik heb de fix ook bij jullie doorgevoerd. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 januari 2023

Goedenavond, vandaag hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen. Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 41 reacties
  • 26 januari 2023

@Sven-TMT @Jason 

@Lisa 

 

Nogmaals het verzoek om deze post af te sluiten.

BVD!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10739 reacties
  • 27 januari 2023

@TheJoker40 Wat bedoel je hier precies mee? We zouden dit topic graag volledig willen afsluiten, maar voordat we zover zijn, helpen we eerst nog alle getroffen klanten! 😄

@Sven-TMT Kun jij de fix implementeren bij @Kingofsting? Thanks! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10739 reacties
  • 27 januari 2023

@Kingofsting Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan de fix worden uitgevoerd.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 januari 2023

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?


LuckySEVEN
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 27 januari 2023

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 41 reacties
  • 27 januari 2023

@Jason

 

Men kan zelf een community post starten, het fix zou niet individueel moeten worden toegepast maar er zou een fix/update moeten komen.

 

hoe meer community posts hoe meer Tmobile gaat zien dat ZIJ fout zitten.

Maar na een “restart/reset” ben je deze verloren heb ik begrepen. Dus tot jullie alle klanten hebben behandeld die hier binnenkomen kan dit tot einde van het jaar duren.

 

ik heb nog altijd geen antwoord gehad wat jullie op de achtergrond hebben aangepast👍😉


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2023

@Jason 

 

Dank voor het doorvoeren van de “fix”!

 

Wij genieten hier weer als vanouds de IPTV, maar desondanks heb ik wel een aanvullende vraag (ik zie dat @TheJoker40  deze vraag ook al terecht stelde).

Als de verbinding met de router wordt verbroken om wat voor reden dan ook (stroomuitval, een reset van de router is nodig om een andere reden, etc...) dan verlies je “de fix”. Betekent dit dan dat je elke keer een verzoek moet indienen om “de fix” te laten uitvoeren?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 januari 2023

@Sven-TMT Goedemorgen,

zou u de fix ook bij mij kunnen doorvoeren?


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 28 januari 2023

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 28 januari 2023
500SEC schreef:

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de Huawei modem niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 januari 2023

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.


LuckySEVEN
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 28 januari 2023
Sven-TMT schreef:

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

 

Goedemiddag Sven ik heb mijn klantnummer toegevoegd! Ik hoop dat de fix vandaag nog doorgevoerd kan worden! 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 28 januari 2023
Aron_p schreef:

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

Fix staat erop :)


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 januari 2023

@Sven-TMT Thanks, fijn weekend!!


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 28 januari 2023
LuckySEVEN schreef:

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Fix staat er bij jouw ook op! fijn weekend! 


LuckySEVEN
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 28 januari 2023

@Sven-TMT heel erg bedankt!!!!!!!! 


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 28 januari 2023

Goedenavond 19-01 hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen  Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 januari 2023

Goeieavond hier ook het probleem van de T54 en iptv, kunnen jullie ook bij mij de fix uitvoeren,


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 29 januari 2023

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 januari 2023
Sven-TMT schreef:

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 29 januari 2023
Henk van Beuzekom schreef:
Sven-TMT schreef:

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

Gedaan ik heb klant nummer gezet 


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 29 januari 2023

@Henk van Beuzekom  ik heb klantnummer gezet 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 794 reacties
  • 29 januari 2023

Hi @bjkboy

De fix is toegepast. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen