Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11402 Bekeken

Reputatie 2

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 27 November 2022, 20:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kuni123kuni, de fix is alleen nodig bij de T54. Ik vermoed dat het probleem bij jou elders zijn oorsprong vindt. Mijn vermoeden: de TVA/TMTV-app dient volledig opnieuw geïnstalleerd te worden zodat deze geen bugs vertoont, kun je dit uitvoeren? Mocht het zo zijn dat je nog geen verbetering ziet, laten we het dan verder oppakken in het topic dat ik nu voor je aanmaak. Dit topic kun je vinden via de volgende link: Geen IPTV op T50 | T-Mobile Community.

 

Betreffende dit topic:

Met de update uit het onderstaande (gelinkte) topic, sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍

Dit topic gaat nu op slot.

Zie Mijn Zyxel T54 blokkeert IPTV | T-Mobile Community

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT kan ik er vanuit gaan dan dat die fix bij ons nog niet is uitgevoerd😬want de IPTV werkt nog niet op kabel...er is bij ons een firmware update gedaan is dat hetzelfde als een fix want ook daarna deed ie nog steeds niks op de kabel 😬

De fix is onderdeel van die firmware update. Als het nog niet werkt haal dan je Tv 10 seconden van de stroom en geef het modem eventueel een factory reset. 

@Sven-TMT kan ik er vanuit gaan dan dat die fix bij ons nog niet is uitgevoerd😬want de IPTV werkt nog niet op kabel...er is bij ons een firmware update gedaan is dat hetzelfde als een fix want ook daarna deed ie nog steeds niks op de kabel 😬

Reputatie 7
Badge +4

Hi All, 

De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix. 

Das een behoorlijke klus 1 voor 1

Maar goed op wifi lukt t ook nog , maar liever de kabel

Reputatie 2

Nog zijn ze 1 voor 1 aan het fixen zie ik, echt om te janken.

Er is een firmware update uitgevoerd bij ons, de ps4 werkt nu wel met kabel, voorheen ook alleen wifi.

Iptv alleen met wifi en ondanks de update nog steeds niet met kabel.

Graag komen we ook in aanmerking voor een fix, groetjes 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

hallo @Sven-TMT ik zag dat IPTV permanent gefixt kan worden, zou je dat ook bij mij willen doen?

klantnr: EDIT

 

Fix staat erop! 

hallo @Sven-TMT ik zag dat IPTV permanent gefixt kan worden, zou je dat ook bij mij willen doen?

klantnr: EDIT

 

Hi @Sven-TMT ,

 

Nu het trage upload probleem lekker snel opgelost is,top !

zou je voor mij nu ook de fix kunnen doen ?

 

Gr peter

Done!

Hi @Sven-TMT , ik heb zelf de beveiligingsmodus naar WPA2 omgezet en onze IPTV doet het momenteel weer, is dit een blijvende oplossing?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT ,

 

Nu het trage upload probleem lekker snel opgelost is,top !

zou je voor mij nu ook de fix kunnen doen ?

 

Gr peter

Done!

Reputatie 2

Hi @Sven-TMT ,

 

Nu het trage upload probleem lekker snel opgelost is,top !

zou je voor mij nu ook de fix kunnen doen ?

 

Gr peter

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Fix staat erop!

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT,

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

Klant nummer:

MND65989

Fix staat erop! 

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Done!

Super bedankt Sven!

Hi @Sven-TMT,

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

Klant nummer:

MND65989

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Done!

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

heel veel dank

Reputatie 7
Badge +4

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Dank je wel, straks ff kijken of het lukt..

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Hi @Sven-TMT ,

 

Dank voor je reply, op mijn eigen tmobile 1gbit verbinding heb ik inderdaad mijn eigen apparatuur (Fortigate) aangesloten wat prima werkt.

Maar mijn verzoek betreft de verbinding voor mijn ouders, betreft Ordernummer: 79758632.
Kun je hier aub de permanente fix voor toepassen, waarvoor dank!