Beste Allen,
ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.
zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV.
ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.
het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.
Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.
kan iemand mij hierbij helpen ajb?
Hi @Mies1976. jij hebt zo te zien een T50 modem. Daar is deze fix niet van toepassing. Je kan het beste een los topic openen zodat je daar geholpen kan worden voor mijn collega’s.
@sssss92 Er staat helaas geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen.
@Mustafa_55 Zie dat jij ondertussen een T50 modem hebt aangesloten.
@Ashief Ik zie dat jij ondertussen een ander modem hebt aangesloten, hopelijk heb je alles werkend gekregen :)
@BGRI @Chetbi @Oknx @samira.b @kolnkit @Duy75 @Jessy1985 @edwinb_82 @Wijnant @D'r.patje Bij jullie staat de fix erop!
Hallo @Sven-TMT
Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast
Werkt thank you @Sven-TMT
Hi @Mies1976. jij hebt zo te zien een T50 modem. Daar is deze fix niet van toepassing. Je kan het beste een los topic openen zodat je daar geholpen kan worden voor mijn collega’s.
@sssss92 Er staat helaas geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen.
@Mustafa_55 Zie dat jij ondertussen een T50 modem hebt aangesloten.
@Ashief Ik zie dat jij ondertussen een ander modem hebt aangesloten, hopelijk heb je alles werkend gekregen :)
@BGRI @Chetbi @Oknx @samira.b @kolnkit @Duy75 @Jessy1985 @edwinb_82 @Wijnant @D'r.patje Bij jullie staat de fix erop!
Geldt ook voor mij,AUB.
Bij voorbaat dank,
Voor mij ook graag de fix. Alvast bedankt.
Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen tmobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet.
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.
Beste @Sven-TMT,
Kun je de FIX aub doorvoeren op Ordernummer: 79758632, Alvast bedankt.
P.s. of collega van Sven, zie dat zijn status op vakantie is.
Alvast bedankt!
Hi @Sven-TMT
Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet. Mijn vrouw merkt dat niet alles lekker werkt en volgens haar moet ik alles maar retour sturen, maar dat wil ik niet. Ben blij met de snelheid van de internet verbinding. Enkel loop iptv niet goed. Nu zag ik op dit fora dat je een fix hebt,
De iptv app lijkt helaas te worden geblokkeerd op mijn samsung smart tv. Door de zyxel t54 modem.
Mobiele apparatuur lijkt hier geen last van te hebben.
Zou jij mogelijkheid voor mij en mijn vrouw de fix aub te kunnen doorvoeren?
mvg
Edwin Bakker
graag bij mij ook de fix doorvoeren
Goedendag,
Ik heb recentelijk bij mijn ouders thuis ook 1gbit glasvezel verbinding besteld en opgeleverd gekregen.
Gisteren met succes alles geïnstalleerd, en we zijn er super over te spreken!!
Alleen nu ervaren we exact hetzelfde wat meerder gebruikers in deze topic ervaren met iptv, op onze Samsung smart-tv werkt deze dus niet meer. Kunnen je a.u.b. de permanente fix ook doorvoeren bij de Zyxel modem van mijn vader? (let op dus niet mijn Tmobile 1gbit verbinding)
betreft Ordernummer: 79758632. Alvast bedankt.
Helaas ervaar ik dezelfde problemen sinds ik ben overgestapt afgelopen vrijdag op T-mobile. Zouden jullie de fix kunnen uitvoeren?
Hi @Sven-TMT
Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.
De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?
mvg
@Sven-TMT sinds een week problemen met internet op smart tv. Hoorde dat ik jou hiervoor kan benaderen. ...
@Sven-TMT
Ik heb pas klant bij tmobile thuis internet.
Alleen ik heb stb smart (iptv) op mijn tv..helaas word de app geblokkeerd. Door mijn zyxel t54. Zou jij de fix misschien erin kunnen zetten zodat ik mijn zenders kan kijken.
Sinds ik het tmobile modum heb, werkt mijn iptv niet. Ik wil graag gebruik maken van de fix.
Hallo @kolnkit ,
Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.
EDIT: hier het complete antwoord:
Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd
Nou top is dat ey! 10 dagen zonder tv zitten. Dezelfde dag wanneer ik een reactie had geplaatst werden er nog handmatig fixes eruit gegooid. Nu nogsteeds geen reactie van n moderator.
Hallo @kolnkit ,
Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.
EDIT: hier het complete antwoord:
Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd
Dank je @soepkip67 voor de reactie. wachten we de firmware even af.
Hallo @kolnkit ,
Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.
EDIT: hier het complete antwoord:
Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd
Hallo Sven,
Ik heb gereageerd op een oud bericht en weet niet of dit dan bij je overkomt.
Ik heb sinds vandaag t-mobile. zou je de fix ook voor mij willen regelen?
Alvast bedankt!
Groetjes Kolnkit
@Lisa
@Sven-TMT
Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden.
Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.
Hoi Sven, Ik heb sinds vandaag T-mobile. zou de fix ook voor mij willen realiseren?
Hallo,
@Sven-TMT @Lisa
ik heb hetzelfde probleem iptv werk niet meer met mijn nieuwe t mobile modum graag ook de fix bij mij doorvoeren.
alvast bedankt
klantnr: CTB25623
Ik zou je klantnummer niet in het openbaar zetten.
In je profiel kun je je klantnummer kwijt, deze is dan alleen te zien voor t-mobile
Hallo,
@Sven-TMT @Lisa
ik heb hetzelfde probleem iptv werk niet meer met mijn nieuwe t mobile modum graag ook de fix bij mij doorvoeren.
alvast bedankt
klantnr: oBEWERKT DOOR MODERATOR]
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie het kunnen fixen? Alvast bedankt!
Hoi daar!
Ik heb sinds vandaag ook mijn lopende internet abonnement, maar ik heb hetzelfde probleem op dit moment zoals velen hier. Zouden jullie voor mij ook een fix kunnen regelen? Zou ik waarderen.
Alvast bedankt!
@Lisa @Sven-TMT
Ik heb hetzelfde probleem
Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
En als jullie het gefixt hebben, kan ik dan in de toekomst de modem factory resetten (als dit nodig blijkt te zijn) zonder dat weer problemen veroorzaakt?
@Sven-TMT @Lisa