Skip to main content

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

@Sven-TMT  @Lisa  Ik heb ook zelfde issue graag ook bij mij de fix doorvoeren. bij voorbaat dank.

Het klantnummer in je profiel is niet juist. het zijn 3 letter en 5 cijfers


@Sven-TMT  @Lisa  Ik heb ook zelfde issue graag ook bij mij de fix doorvoeren. bij voorbaat dank.


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Fix staat erop! 

super! Dank u wel! Het werkt weer ;) 

 


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Fix staat erop! 


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 

Fix staat erop

Het werkt! mijn dank ik groot!

 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 

Fix staat erop


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 


Thanks @Sven-TMT 


Hi Sven, 

Factory reset is gedaan als het goed is moet je hem nu kunnen vinden. 

Fix staat erop! 


@Sven-TMT 

Thanks 🙏🏻 


Hi Sven, 

Factory reset is gedaan als het goed is moet je hem nu kunnen vinden. 


@Marubella Dit probleem is meer dat het niet werkt dan slecht. Dus of de fix werkt durf ik niet te zeggen. Maar hij staat er wel op.

@wasim82 Fix staat erop!

@M07AMMAD Ik kan jouw modem niet bereiken. Kan je hem een factory reset geven. Thanks! 


Hi, ik zou graag ook een fix willen aanvragen. klant nr is  MOD EDIT. 

groet, 

Mohamed. 


Hallo,

Kan ik ook fix krijgen ?

 IPTV doet heel slecht en sinds gisteren kan niet normaal kijken, de zenders elke 5sek bufferen, heb ik geprobeerd de router voor 30sek uitzetten en weer aanzetten, daarnaast WiFi 6 uitzetten ook help niet, daarnaast verandert instelling naar allen WPA2  ook help niet.

Zyxel 54

 


@Sven-TMT

MOD EDIT dit is klantnummer


@Spow78 @KA10 Fix staat erop. 

@wasim82 Helaas staat er geen klantnummer in je profiel 


@Sven-TMT

ik ook ik heb zelfde probleem 

kan ik ook de fix krijgen


@Jason kan ik ook de fix krijgen?


@Sven-TMT @Jason @Lisa 

Zouden jullie de fix ook voor ons kunnen doen? IPTV doet het bij ons ook niet...


@Sven-TMT  zou je de fix ook voor mij willen doen


6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt

Hi @Luisdefuines

JIj hebt een andere versie van de T54 Deze heeft het probleem niet, waar deze fix specifiek voor is. 

Je kan het beste een los topic aanmaken zodat je daar verder geholpen kan worden. 


6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt