Ergens tussen 5 en 9 september stopte het internet thuis ermee. Was op vakantie en kon geen wifi-gekoppelde apparaten meer bedienen.
10 september storing gemeld bij Odido. Guidion monteur was 12 septemeber beschikbaar maar kon alleen constateren dat de storing in of voor de media-box zat.
Monteur had ticket voor KPN niet geactiveerd waardoor er verder niets meer gebeurde. 13 september Odido gebeld en storing door hen doorgezet naar KPN.
KPN 16 september langs geweest, maar kon alleen constateren dat het niet in de bekabeling binnenshuis zat.
Eerste moment dat KPN verder actie onderneemt is maandag 23 september.
Zijn we dus minstens 14 dagen verder. Ik kan nog steeds geen wifi-apparaten in huis aansturen. Vanaf donderdag 26 september MOET het werken.
Odido leunt achterover en legt het probleem bij KPN. Als ik het sneller wil moet ik zelf de KPN maar bellen.
Geen Internet
Uitgelichte reactie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.