Skip to main content
Beantwoord

hueneme negev


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

 

Ik heb 400mb glasvezel internet, en zowel met kabel als draadloos internet krijg ik als ik cod opstart de melding huemene negev 

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?!

Beste antwoord door Sven-Odido

Hi @Gilles95 .

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit
Bekijk origineel

27 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2023

Hi @Gilles95 .

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Sven-Odido schreef:

Hi @Gilles95 .

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Dit werkte voor mij, bedankt!
Heb nu enkele weken internet van Odido en per vandaag was CoD opeens onbereikbaar. Het advies van Sven opgevolgd en CoD werkt weer, met dezelfde ping waarden. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 december 2023

Probleem opgelost dankjewel!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 december 2023

Edit, het is mij nu ook gelukt


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Net overgestapt. Werkt cod niet.

Lees ergens dat modem update nodig heeft?

 

Odido help?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024

Call of Duty geeft: "Networking failed to start [reason: HUENEME - NEGEV] wie kan helpen glasvezel internet werkt zo slecht

 

sinds afgelopen dinsdag door een

monteur aangesloten voorheen werkte alles perfect

Beste Odido zouden jullie een update kunnen geven aan het modem? Miss werkt dat?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 20 februari 2024

@Ajmoens Ik heb jouw topic gesloten en je reactie hiernaartoe verplaatst omdat dit om precies hetzelfde gaat en we anders het overzicht verliezen; lukt het met bovenstaande methode? 

@Tommie van Odido Mocht het hiermee niet lukken, kun jij dan de firmware pushen? Thanks!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 20 februari 2024

Hi @Ajmoens, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt!

@mr-rolo zou jij je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je ook op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 februari 2024

Staat erin als het goed is het het goede nummer groetjes 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 22 februari 2024

Hey @mr-rolo, het klantnummer mist een cijfer. Zou je dit kunnen nakijken? 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2024

Als het goed is is het nu goed staat op naam van mijn vrouw Anouk timmermans groetjes 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 23 februari 2024

Super, dankjewel @mr-rolo! Ik heb meteen de gegevens erbij gezocht en ik ga doorgeven dat je graag de firmware update ontvangt. Ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen geregeld is.

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt snel helemaal goed! 🙂


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 februari 2024

@Tommie van Odido@Cal van Odido. Helaas blijf ik deze foutmelding ontvangen bij het opstarten van COD op mijn PC. Zou ik ook de firmware-update kunnen ontvangen?

mijn klantnummer is: FDV61648


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 februari 2024
nathanesi schreef:

@Tommie van Odido@Cal van Odido. Helaas blijf ik deze foutmelding ontvangen bij het opstarten van COD op mijn PC. Zou ik ook de firmware-update kunnen ontvangen?

mijn klantnummer is: FDV61648

Niet meer nodig! het probleem is opgelost. Bedankt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 februari 2024

Hallo, bij mij werkt na aansluiting internet (vorige week) COD MW3 ook niet meer. Zou ik ook een filmware update kunnen krijgen zoals ik hier lees wat schijnt te werken?

 

gr Mart


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 26 februari 2024

Hi @mr-rolo, @nathanesi, @M_ringen1, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal vanmiddag nog geupgraded worden!   


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @mr-rolo@nathanesi@M_ringen1, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal vanmiddag nog geupgraded worden!   

Graag zou ik ook deze firmware update willen ontvangen aangezien mijn Cod het ook niet meer doet :p b.v.d 

Klantnummer [Mod edit: klantnummer verwijderd]


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 29 februari 2024

Hi @Daisy Suijker , ik tag @Tommie van Odido en @Sven-Odido  zodat zij de update kunnen pushen naar het modem! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2024

@Tommie van Odido, voor een lange tijd doet mijn COD het ook niet en heb van alles geprobeerd. Zie staan dat een update aan de modem wellicht zou kunnen werken. Zou je dat ook voor me kunnen doen? Klantnummer is *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 19 maart 2024

Hoi @Ibzaa033, de update van het modem zal zeker een effective oplossing zijn, ik ga hier graag voor je achteraan! Ik ga het papierwerk (digitaal) voor je invullen en je kan binnen 48 uur de update verwachten op het modem. Zodra wij de update weten te pushen zullen wij ook het modem kort herstarten. 

Vervolgens kan je er weer op los, ik wens je alvast heel veel COD plezier toe! 😄


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 maart 2024

Wij hebben sinds een paar weken internet van Odido. Zowel op de Xbox als Ps4 doet MW3 het online niet meer en onze airprinter vertikt het om verbinding te maken. Na zelf van alles geprobeerd te hebben, Odido gebeld, die herkennen het probleem en gaan wat aanpassen in de router. Bijkomstigheidje is dan wel dat de Mesh-functie wegvalt...maar een kniesoor die daar op let. Van de dame aan de lijn op zich een snelle en prima service! Echter haalde het geen ene *piep* uit want het werkt allemaal nog steeds niet. De printer niet, de Xbox niet, de Playstation niet en de Mesh schijnbaar ook niet (meer). 

Dat hele Mesh gedoe werkte sowieso al amper vergeleken met de TP-link Deco’s die ik eerst had staan. Als ik van die Zyxel dingen erbij zou willen hebben via Odido dan kan ik ze alleen huren, niet kopen. Best wel belachelijk.

Dit is niet de eerste teleurstelling met Odido. Hopelijk wel de laatste. 

Anders gezegd; dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste teleurstelling aangezien de stap naar alternatieven of terug naar Ziggo steeds meer door mijn gedachten gaan. 

Mijn ervaring is inmiddels met zowel KPN alsook Ziggo en nu dus Odido dat het allemaal zo ongeveer een pot nat is. Als het werkt is het prima en dan moet je er ook afblijven. Ga je verhuizen of stap je over omdat je provider beloftes verkoopt en niet nakomt, dan maak je borst maar nat…..

Dus als ik wel weer overstap zal ik wel tegen dezelfde ellende aanlopen. Dat houdt me voorlopig tegen... totdat mijn principes zwaarder gaan wegen dan mijn angst en/of gemakzucht. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 21 maart 2024

@Braxator Ik wil graag dat je weer verbinding kunt maken met alle apparaten, ik regel dat graag voor je! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om je op de lijst te zetten voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2024

Goedemorgen,

 

Dat is aardig, dank. 
ik begrijp alleen niet waarom dat naar aanleiding van mijn telefonisch contact niet al in werking is gesteld.

 

gr

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 maart 2024

Dag,

 

ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij het spelen van COD. Kan ik hierbij geholpen worden?


henkdeleeuw
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 256 reacties
  • 24 maart 2024
Braxator schreef:

Wij hebben sinds een paar weken internet van Odido. Zowel op de Xbox als Ps4 doet MW3 het online niet meer en onze airprinter vertikt het om verbinding te maken. Na zelf van alles geprobeerd te hebben, Odido gebeld, die herkennen het probleem en gaan wat aanpassen in de router. Bijkomstigheidje is dan wel dat de Mesh-functie wegvalt...maar een kniesoor die daar op let. Van de dame aan de lijn op zich een snelle en prima service! Echter haalde het geen ene *piep* uit want het werkt allemaal nog steeds niet. De printer niet, de Xbox niet, de Playstation niet en de Mesh schijnbaar ook niet (meer). 

Dat hele Mesh gedoe werkte sowieso al amper vergeleken met de TP-link Deco’s die ik eerst had staan. Als ik van die Zyxel dingen erbij zou willen hebben via Odido dan kan ik ze alleen huren, niet kopen. Best wel belachelijk.

Dit is niet de eerste teleurstelling met Odido. Hopelijk wel de laatste. 

Anders gezegd; dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste teleurstelling aangezien de stap naar alternatieven of terug naar Ziggo steeds meer door mijn gedachten gaan. 

Mijn ervaring is inmiddels met zowel KPN alsook Ziggo en nu dus Odido dat het allemaal zo ongeveer een pot nat is. Als het werkt is het prima en dan moet je er ook afblijven. Ga je verhuizen of stap je over omdat je provider beloftes verkoopt en niet nakomt, dan maak je borst maar nat…..

Dus als ik wel weer overstap zal ik wel tegen dezelfde ellende aanlopen. Dat houdt me voorlopig tegen... totdat mijn principes zwaarder gaan wegen dan mijn angst en/of gemakzucht. 

Als je die TP-Link Deco’s nog hebt is er een andere oplossing: Zyxel ertussenuit, Wifi Plus punten terugsturen, en eerste Deco rechtstreeks aansluiten op de ONT. Vlan 300 instellen volgens deze link en klaar. Zyxel weg, problemen weg.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen