Beantwoord
Gebruik eigen modem T-Mobile Thuis VDSL
Dit topic is aangemaakt door Jeroen06 en is overgenomen van het vorige Thuis Forum.
Ik wil mogelijk een T-Mobile Thuis 80Mb pakket afsluiten, alleen vroeg ik mij af of het mogelijk is om een eigen modem te gebruiken? Dus in plaats van de Huawei HG659, voor mij is eigenlijk alleen Internet van belang dus dat mogelijk TV & Telefonie niet via een eigen modem werkt zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Misschien is er iemand die (technische) informatie heeft over hoe de T-Mobile VDSL verbinding wordt opgezet, dus welke VLAN's voor Internet & TV gebruikt worden, en of er via bijvoorbeeld een PPPoE (met gebruikersnaam + password) een verbinding wordt opgezet, of via IPoE (DHCP) of toch nog op een andere wijze?
Ik wil mogelijk een T-Mobile Thuis 80Mb pakket afsluiten, alleen vroeg ik mij af of het mogelijk is om een eigen modem te gebruiken? Dus in plaats van de Huawei HG659, voor mij is eigenlijk alleen Internet van belang dus dat mogelijk TV & Telefonie niet via een eigen modem werkt zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Misschien is er iemand die (technische) informatie heeft over hoe de T-Mobile VDSL verbinding wordt opgezet, dus welke VLAN's voor Internet & TV gebruikt worden, en of er via bijvoorbeeld een PPPoE (met gebruikersnaam + password) een verbinding wordt opgezet, of via IPoE (DHCP) of toch nog op een andere wijze?
Beste antwoord door Gino
Hey iedereen!
We zijn in gesprek met het Ministerie van Economische zaken hoe de wet in deze geïnterpreteerd dient te worden. Als wij informatie kunnen delen, zullen wij dat doen. Dit antwoord wordt niet op korte termijn verwacht.
Bekijk origineelWe zijn in gesprek met het Ministerie van Economische zaken hoe de wet in deze geïnterpreteerd dient te worden. Als wij informatie kunnen delen, zullen wij dat doen. Dit antwoord wordt niet op korte termijn verwacht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.