Skip to main content
Beantwoord

defect modem


Ben al meer dan een week bezig om internet weekend te krijgen. Nu is het zover dat het modem niet meer aangaat . Gebeld met klantenservice , ze kunnen geen modem opsturen er moet iemand langskomen kan wel 14 dagen duren. Gevraagd om door te verbinden om een klacht in te dienen toen eerst de verbinding verbroken.geen oplossing dus e geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Beste antwoord door Brian

Hi @PietvanDijk, ik heb zojuist een opdracht voor een monteur uitgezet en je ontvangt een sms/e-mail zodat je direct een afspraak kan maken. We gaan voor je aan de slag!
Bekijk origineel

2 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 8 oktober 2019
Hoi @PietvanDijk,

Ik heb zojuist navraag voor je gedaan. Jammer dat de verbinding met de klantenservice telefonisch verbroken werd. Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Een van de webcare medewerkers zal spoedig reageren op dit topic. Nog even geduld..

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2019
Hi @PietvanDijk, ik heb zojuist een opdracht voor een monteur uitgezet en je ontvangt een sms/e-mail zodat je direct een afspraak kan maken. We gaan voor je aan de slag!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen