Beantwoord
Bridge mode en eigen modem
Ik overweeg een internet abonnement via glasvezel. Ik heb nu Ziggo waarbij ik hun modem in Bridge mode heb staan met daarachter een TP-link Archer C7. Daar hangt van alles bedraad en onbestaand aan: extender, TV, NAS, thermostaat, ipcamera etc.
Vraag: kan de TMobile glasvezel modem in Bridge mode in combinatie met mijn Archer C7?
Zo nee, wat is de kwaliteit van het T-Mobile modem zelf als ik die gewoon als router ga gebruiken?
Vraag: kan de TMobile glasvezel modem in Bridge mode in combinatie met mijn Archer C7?
Zo nee, wat is de kwaliteit van het T-Mobile modem zelf als ik die gewoon als router ga gebruiken?
Beste antwoord door Pieter_B
Wat je kan doen is, maar dan hebben krijg je NAT over NAT, je eigen modem achter dat van TM hangen.
Heb hier jaren zo mee gewerkt via de oude Draytek, ook met telefoon in het verleden.
VoIP telefoon heb ik tegenwoordig buitenhuis geregeld via Cheapconnect, maar dat is aan jou de keuze, want dan moet je wel een soort van VoIP client in kunnen stellen via je router of een los kastje.
Als je dat doet, dan kun je veel info halen uit het topic wat Hidden al aangeeft, want dan kun je instellingen doen om internet en IPTV te krijgen met je eigen router.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.