Skip to main content

Verzameltopic: Packetloss Ridderkerk

Toon eerste reactie

41 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 december 2024

Hey allemaal, er is een change of network geweest gister nacht. Zouden jullie kunnen controleren of het opgelost is?

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 december 2024
Een heel stuk verbetert zeker, had geen last met battlefield of Wow, maar 100% weg nog niet helemaal

Ik had gisteren nog packetloss maar wel minder maar nog wel aanwezig!

• is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 18 december 2024

@Tommie van Odido Gezien je het vertikt om te reageren in de Rotterdam packet loss topic, zie ik echter nog wel 1 packet loss met het pingen, het is sowieso beter, maar zeker niet perfect nog

• is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 18 december 2024
Enterprise1701 schreef:

@Tommie van Odido Gezien je het vertikt om te reageren in de Rotterdam packet loss topic, zie ik echter nog wel 1 packet loss met het pingen, het is sowieso beter, maar zeker niet perfect nog

Helaas is er geen verbetering, en gezien je lekker vakantie heb over 2 dagen voor 2 maanden laat je ons allemaal in de steek, bedankt, als een andere medewerker dit niet oppakt zijn wij er klaar mee.

• is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 18 december 2024

Het is hier nog een groot drama…

Ik ga van packet loss naar enorme ping spikes dit is niet te doen.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 december 2024

Ik heb nu 2 avonden op een rij zonder (opgemerkte) package loss kunnen gamen! Ook gaf TS3 geen package loss gedurende de avond.

Ik hoop dat het voor anderen ook snel wordt opgelost!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 21 december 2024

Het is super om te zien dat de aanpassing voor een aantal van jullie de oplossing is geweest! Zouden de personen die op dit moment nog steeds packetloss ervaren opnieuw een pingtest willen aanleveren volgens de eerder gegeven instructie? Dan kan ik dit opnieuw voor jullie doorzetten. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 21 december 2024

Het was even goed,  maar vanavond weer dezelfde ellende..... 🤷‍♀️

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@MwdeMaar, zou je een nieuwe pingtest kunnen aanleveren? Dan kan ik hiermee aan de slag! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 december 2024

Helaas sinds vanavond weer packageloss op CS2 en teamspeak3. Package loss is continue aanwezig tussen de 0.10% & 2%

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 24 december 2024

Hi ​@nalletje, wil jij hier ook een nieuwe pingtest voor aanleveren? Dan kunnen we dit doorzetten! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 december 2024

De pingtest ansich lijkt mij niet héél veel te vertellen buiten ons bezig te houden. Uiteraard kan ik als ik vanavond eraan toe kom (het is tenslotte kerstavond) nog screenshots maken. Uiteraard gisteren uit eigen beweging dit uitgevoerd, buiten dat er programma's de package loss al bijhouden voor je. Waaronder je dit in-game kunt zien in CS2 (0-2%) en programma's als Teamspeak 3 (0.10 - 2%) dit ook vermelden.

Dit was de situatie gisteravond:
1. (hop1) Geen loss naar eigen modem (192.168.1.1)
2. (hop2) Geen loss naar glasoperator
3. (hop3) Hop erna geeft geen toegang om te pingen… dus altijd request timeout. (Dit IP komt in elke traceroute terug)
4. (hop4) IP is vaak hetzelfde, veranderd soms, ook niet allowed om te pingen.

pingtesten naar 8.8.8.8, World-ICT servers, Steam Servers, Hetzner Servers gaven allemaal rond de 3-8 timeouts.

Het enige “gekke” wat ik vond, is dat er geen timeouts bij een pingtest naar tweakers.net plaatsvonden.

In ieder geval fijne feestdagen!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 december 2024
nalletje schreef:

De pingtest ansich lijkt mij niet héél veel te vertellen buiten ons bezig te houden. Uiteraard kan ik als ik vanavond eraan toe kom (het is tenslotte kerstavond) nog screenshots maken. Uiteraard gisteren uit eigen beweging dit uitgevoerd, buiten dat er programma's de package loss al bijhouden voor je. Waaronder je dit in-game kunt zien in CS2 (0-2%) en programma's als Teamspeak 3 (0.10 - 2%) dit ook vermelden.

Dit was de situatie gisteravond:
1. (hop1) Geen loss naar eigen modem (192.168.1.1)
2. (hop2) Geen loss naar glasoperator
3. (hop3) Hop erna geeft geen toegang om te pingen… dus altijd request timeout. (Dit IP komt in elke traceroute terug)
4. (hop4) IP is vaak hetzelfde, veranderd soms, ook niet allowed om te pingen.

pingtesten naar 8.8.8.8, World-ICT servers, Steam Servers, Hetzner Servers gaven allemaal rond de 3-8 timeouts.

Het enige “gekke” wat ik vond, is dat er geen timeouts bij een pingtest naar tweakers.net plaatsvonden.

In ieder geval fijne feestdagen!

Vandaag tussen 18:20 en 21:05 geen package loss gemeten, mocht het weer voorkomen zal ik de pingtest & traceroutes delen naar verschillende servers

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 december 2024

Voor mij is het nu vanaf 20 dec helemaal stabiel, geen packetloss meer waargenomen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen