Skip to main content
Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen


Toon eerste reactie

390 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Birdiesong75, wat leuk dat jullie gaan verhuizen, ik wens jullie alvast heel veel succes en plezier in jullie nieuwe woning! Dank voor het delen van de code en de toelichting. Geen zorgen, ik heb zojuist het adres bij je mobiele abonnement aangepast naar het nieuwe adres en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Het rekeningnummer hoeft niet overeen te komen met elkaar, het gaat echt alleen om de naam, adresgegevens en geboortedatum. In de naam bij je mobiele abonnement stonden de intialen R.J. vermeld en bij je Internetabonnement alleen de R. Dat heb ik ook gelijk voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Verder heb ik ook het oude account voor je verwijderd. Je kunt vanaf nu het mobiele abonnement koppelen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Birdiesong75, wat leuk dat jullie gaan verhuizen, ik wens jullie alvast heel veel succes en plezier in jullie nieuwe woning! Dank voor het delen van de code en de toelichting. Geen zorgen, ik heb zojuist het adres bij je mobiele abonnement aangepast naar het nieuwe adres en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Het rekeningnummer hoeft niet overeen te komen met elkaar, het gaat echt alleen om de naam, adresgegevens en geboortedatum. In de naam bij je mobiele abonnement stonden de intialen R.J. vermeld en bij je Internetabonnement alleen de R. Dat heb ik ook gelijk voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Verder heb ik ook het oude account voor je verwijderd. Je kunt vanaf nu het mobiele abonnement koppelen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Beste Pharwin,

Dank voor je tekst en uitleg. Helder verhaal.

Het koppelen is gelukt. 

Met de verhuizing in aantocht kan ik die dan ook weer van m’n lijstje afvinken :) 

Je heb me prima geholpen. Top en bedankt !👍🏽


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Beste ​@Birdiesong75, fijn dat het is gelukt! Is toch weer 1 taak minder, wel zo fijn. :) Geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel succes met het verhuizen en alvast veel plezier! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo admin,

Het toevoegen mijn Odido Thuis (internet) abonnement aan mijn huidige mobiele abonnement in de app of website lukt niet. Als ik inlog op mijn odido stond er direct een optie om internet+tv toe te voegen. Maar er dit toevoegen werkt niet. Handmatig koppelen op email adres werkt ook niet (email adres in gebruik)

Graag jullie check


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Jelmerm van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en zie dat dat ook het geval is. Ook zie ik dat je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement inmiddels in 1 account gekoppeld zijn, klopt dat? Is het inmiddels gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Jelmerm van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en zie dat dat ook het geval is. Ook zie ik dat je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement inmiddels in 1 account gekoppeld zijn, klopt dat? Is het inmiddels gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido ,

Nee helaas niet, als ik probeer te koppelen in de app krijg ik de volgende melding: “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Jelmerm, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb er ook meteen naar gekeken en in het systeem staat Internet + TV wel gekoppeld aan je account, maar aan de voorkant is dit inderdaad niet zo. Vandaar de melding dat deze al gekoppeld is. In het verleden kon ik 1 abonnement in het systeem loskoppelen, maar dit kan nu niet meer. Wat ik daarom wil doen is je Mijn Odido-account verwijderen. Na 15 minuten kan je dan een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik wil je dan vragen om eerst Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen. Ik zie dan geen reden dat het niet zou lukken. Geef je me akkoord dat ik je huidige account mag verwijderen? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan heb je binnen no time al je abonnementen in 1 nieuw account gekoppeld! 😊


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Jelmerm, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb er ook meteen naar gekeken en in het systeem staat Internet + TV wel gekoppeld aan je account, maar aan de voorkant is dit inderdaad niet zo. Vandaar de melding dat deze al gekoppeld is. In het verleden kon ik 1 abonnement in het systeem loskoppelen, maar dit kan nu niet meer. Wat ik daarom wil doen is je Mijn Odido-account verwijderen. Na 15 minuten kan je dan een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik wil je dan vragen om eerst Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen. Ik zie dan geen reden dat het niet zou lukken. Geef je me akkoord dat ik je huidige account mag verwijderen? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan heb je binnen no time al je abonnementen in 1 nieuw account gekoppeld! 😊

@Marciano van Odido akkoord!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelmer, bedankt de reactie! Wat apart, ik heb je account niet volledig kunnen verwijderen, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld. Aan de voorkant is het account nu leeg. Wil je proberen via deze pagina Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen? Ik hoor graag of dit lukt. Anders moet ik mijn collega's van de technische afdeling vragen het account alsnog volledig te verwijderen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2025

@Marciano van Odido zou je de IT specialisten aan het werk kunnen zetten? Helaas heeft jouw actie nog niet geholpen...


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Jelmerm, voordat ik bij de IT-specialisten aanklopt wilde ik nog 1 laatste keer kijken of ik je account nu wel volledig kon verwijderen en dat is nu gelukt! Geef het systeem 15 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren je nieuwe account aan te maken en je abonnementen te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! Zo niet, laat het me dan weten welke foutmelding je krijgt, dan zet ik het meteen voor je door naar IT. Maar ik ga er vanuit dat het nu moet lukken!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 maart 2025

@Marciano van Odido ik heb een nieuw account aangemaakt en eerst internet gekoppeld.

dan zie ik even staan  grijze balk “het koppelen van abonnementen wordt uitgevoerd”. Dat blijft dan “hangen” ook bij refresh van die pagina via de browser. Na enige tijd ben ik dan uitgelogd uit Mijn Odido. Vervolgens log ik opnieuw in. Daarna zie ik wel mijn 06 abbo (maar die had ik in stap 1 niet eens gekoppeld) maar wederom geen Internet abbo


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jelmerm, bedankt voor het proberen! Wat apart dat Internet + TV nog steeds niet gekoppeld kan worden. Ik merk dat er verschillende foutmeldingen verschijnen, maar dat het koppelen wordt uitgevoerd en vervolgens blijft hangen heb ik nog niet gezien. Ik heb het daarom meteen doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Zodra ze aan jouw account toekomen, nemen ze ook contact met je op. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte. Mocht ik eerder iets horen dan laat ik het je uiteraard ook meteen weten!

Casenummer: 76693132


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 maart 2025

@Marciano van Odido bedankt voor je hulp. Ik wacht het rustig af! Ik denk dat een en ander te maken heeft met een verhuizing vorig jaar. Gr Jelmer


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jelmerm dat is helemaal goed! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen