Skip to main content
Beantwoord

Abonnementen koppelen lukt niet

  • 22 July 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik krijg mijn mobiel abonnement niet gekoppeld aan mijn internet-TV abonnement. Niet in de app en niet in webbrowser. Ik krijg de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Krijg wel een code op mijn tel, maar dan die foutmelding. Dit zijn voormalige Tele2 abonnementen. Ik kan dus niets inzien over mijn verbruik.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @777Ilse777, welkom op onze Community! Excuses voor de late reactie, je topic was zoekgeraakt, maar we hebben 'm gelukkig weer gevonden! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***4334, is dat het nummer waar het om gaat? Om deze toe te kunnen voegen bij je account voor Internet + TV, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Nu zie ik dat alleen de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement staan de initialen E.J.C.M. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de I. De achternaam en de rest van de gegevens komen wel overeen met elkaar. Als je wilt, kan ik één van de twee voor je aanpassen. Kun je dan aangeven wat juist is en aangepast kan worden? Dan pas ik het daarna voor je aan en kun je ze samenvoegen in één account. Of je kunt ervoor kiezen om voor beide abonnementen een apart account aan te maken. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Reageer