Skip to main content

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu aan het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij.

 

Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen Odido in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? Hieronder volgt een overzicht van de doorgevoerde verbeteringen.

 

 

2023

 

September

  • Met de naamswijziging naar Odido hebben we hele nieuwe en aantrekkelijke proposities geïntroduceerd. Bekijk snel welk mooi aanbod wij je kunnen doen op odido.nl
  • Er is de laatste tijd hard gewerkt om Cloud Opnemen gebruiksvriendelijker te maken. Ondertussen gaat opnemen sneller, makkelijker en overzichtelijker!

Augustus

  • De pagina met gebruikskosten is in een vernieuwd en fris jasje gestoken! Zo is de pagina nog overzichtelijker gemaakt.
  • Het klantvoordeel in combinatie met een mobiel abonnement van Ben is nog aantrekkelijker geworden. Lees hier alles over de voordelen om je Odido abonnement te combineren met een mobiel abonnement van Ben: Ben Klantvoordeel.

Juli

  • Sinds 4 juli zijn wij ook actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! Als het mogelijk is om te wisselen naar glasvezel op jouw adres vind je dat hier: Internetverbinding wijzigen. Meer informatie over de samenwerking met Glaspoort vind je hier: Glasvezeluitbreiding Glaspoort.
  • In juli hebben wij de prijzen voor 400 Mbit/s en 1 GBit/s met € 5,- per maand verlaagd voor gebieden waar wij het volledige netwerk huren van KPN NetwerkNL. Kijk in je My T-Mobile account om gebruik te maken van de lagere prijzen, namelijk hier: Wijzig je internetsnelheid.
  • Het aanbod van TV Anywhere is flink uitgebreid en alle zenders van het basispakket kan je nu in de gehele EU bekijken. Toevoegingen zijn Eurosport 2, Euronews en diverse Duitse zenders namelijk Das Erste (ARD), ZDF, WDR. Daarnaast zijn ook zenders uit het Internationaal Thema Pakket toegevoegd namelijk NDF, Kika, Tagesschau 24, 3Sat en ONE.

Juni

Mei

  • Nieuwe klanten die gebruik maken van klantvoordeel en overstappen op een glasvezelverbinding kunnen enkele uren zonder glasvezel zitten. Hierom versturen wij een code waarmee je 24 uur onbeperkt data hebt en altijd verbonden bent.
  • Het is nu mogelijk om glasvezel vooruit te bestellen als er nog een DSL lijn ligt. Wij sluiten je vanzelf aan op het moment dat glasvezel beschikbaar is en tot die tijd kan je genieten van DSL.

April

Maart

Februari

  • Nieuwe instellingen in My T-Mobile: de instellingen pagina's in My T-Mobile voor TV, Wifi, Bellen en e-mail hebben een nieuwe look. Klanten hebben ook nieuwe mogelijkheden gekregen:
    -TV instellingen: klanten op T-Mobile TV (Envision TV platform) kunnen zelf de TV pincode wijzigen en VOD limiet instellen
    -Wifi instellingen: klanten met een Zyxel modem kunnen bandsteering aan- / uitzetten
    -Bellen instellingen: klanten kunnen anoniem bellen aan- /uitzetten en de zichtbaarheid van het telefoonnummer instellen
    -E-mail instellingen: klanten kunnen een virusfilter instellen
  • GOGOGO DEALS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen! | T-Mobile Community in combinatie met Mobiel en T-Mobile voor thuis.
  • Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis: bewaartermijn Cloud Opnemen is geüpdatet met informatie per zender.

Januari

Juli

 

2022

 

Oktober

September

Augustus

  • Klantvoordeel Ben in combinatie met T-Mobile voor thuis: 

  • Nieuwe tv-software update beschikbaar: 
  • ESPN wijzigingen per 1 augustus: 
  • ESPN kanaal 1 gratis: 

     

Juli

  • Vanaf 27 juli is versie 1.3.1567 van T-Mobile TV beschikbaar voor Android TV en versie 1.3.1015 voor Amazon Fire TV. Deze versie zal automatisch geïnstalleerd worden op je smart-tv of mediaplayer.

    Meer informatie over wat er precies verandert vind je op de update pagina's voor Android TV en Fire TV: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community

Juni

  • Op 20 juni startte een update van de Aria TV Boxen. Wanneer je de TV Box reboot dan wordt deze versie automatisch opgehaald. De planning om alle boxen in batch te rebooten volgt nog.

  • Op 9  juni is de friendly user test gestart voor My T-Mobile en My T-Mobile Thuis. Er komt binnenkort één inlog die je kunt gebruiken voor beide accounts.

  • Sinds 7 juni kun je Viaplay: Alles over Viaplay bij T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community bij T-Mobile voor thuis bestellen, waarbij je betaalt voor Viaplay via jouw T-Mobile factuur.

Mei

  • Het zenderoverzicht op de website is aangepast. Deze is nu wat ruimer opgezet en de icoontjes per zender zijn duidelijker aangegeven. Ook staat het logo van de tv-zender nu bij de zender in het overzicht, zo weet je zeker dat je bij de juiste zender kijkt!
  • Voor de Belgische zenders zijn er nieuwe functies. Zo kan je deze nu kijken in TV Anywhere en kan je gebruik maken van de ‘Terug Kijken’ functie. Cloud Opnemen is voor nu nog niet mogelijk.
  • Het storingstopic op de Community is deze maand aangepast naar de nieuwe schrijfwijze en heeft er een nieuwe mooie visual bij. Om nog meer duidelijkheid te scheppen of het gaat om een mobiel of thuisstoring, zijn er nu twee storingstopics ingericht op de homepagina

April

  • De pagina's voor wifipunten, TV-pakketten & Cloud Opnemen hebben een hele nieuwe look en feel gekregen in My T-Mobile Thuis.
  • Sinds 12 april sturen wij nieuwe Glasvezel klanten een nieuw modem (Zyxel T-54) toe. Lees in dit artikel alle ins en outs. 
  • Je kunt nu je Bellen abonnement aanpassen als er een open verhuizing / contract renewal gaande is. 

Maart

  • Glasvezelaanleg in Amsterdam: T-Mobile heeft op 10 maart aangekondigd dat ze in de Amsterdamse wijken Bos en Lommer en Westerpark Glasvezel gaan aanleggen. Daar kunnen straks in totaal 29.000 huishoudens gebruik maken van deze dienst. De werkzaamheden zijn naar verwachting in september afgerond. De wijken Bos en Lommer en Westerpark zijn slechts het begin: er volgen binnenkort meer aankondigingen over andere buurten in Amsterdam. Lees hier meer over op onze website: Glasvezel internet in Amsterdam | T-Mobile Thuis.
  • Sinds 1 maart 2022 biedt T-Mobile voor thuis vouchercodes aan bij nieuwe aansluitingen en verlengingen zodat je de eerste 4 maanden gratis het aanbod kunt bekijken in de Viaplay-app. Meer informatie over Viaplay en onze aanbieding vind je op onze website.

Februari

  • Er komt weer een mooie nieuwe toevoeging aan ons TV aanbod! Op 21 februari zijn we van start gegaan met de Bèta-test van T-Mobile TV voor de Amazon Fire TV app. T-Mobile TV wordt beschikbaar op Amazon Fire Stick's, TV's en Cubes met Fire OS 6 en nieuwer.
  • Er wordt volop gewerkt aan het maken van de nieuwe pagina's voor wifipunten en TV-pakketten in My T-Mobile Thuis. Dit krijgt een hele nieuwe look en feel én het wordt overzichtelijker van wat je allemaal hebt en nog kan bijbestellen of opzeggen in jouw abonnement. Check het vooral!
  • Er zijn details toegevoegd aan de gebruikskosten van Video on Demand.

Januari

  • T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet. Sinds 24 januari hebben wij een nieuw portfolio van T-Mobile voor thuis. In dit topic lees je alle ins en outs. 
  • De pagina van ‘Vast Bellen wijzigen’ en pagina van Vast Bellen uitzetten’ hebben een nieuwe look gekregen. Dit kun je check in je My T-Mobile Thuis omgeving. 
  • Klanten kunnen vanaf nu onder Contactgegevens 1 mobiel telefoonnummer en 1 vast telefoonnummer opgeven als contactnummers. 
  • Sinds 27 januari biedt T-Mobile ondersteuning op het gebruik van eigen modems. Neem een kijkje in de twee topics: 

 

 

2021

 December

  • De monteur op afspraak kan nu in My T-Mobile Thuis opnieuw aangevraagd kan worden als deze eerder geannuleerd was.
  • Er wordt nu een notificatie gegeven als de klant geen privacy instellingen ingesteld heeft staan, er wordt dan later aan de klant gevraagd om de instellingen aan te passen.

  • Cloud Opnemen kan nu weer aangezet worden door iedere klant die dit zou moeten kunnen in My T-Mobile Thuis.

November

  • De klant kan nu de status volgen wanneer hij/zij overgaat naar ons eigen super snelle netwerk in My T-Mobile Thuis.
  • De pagina waar je Vast Bellen kunt aanzetten op My T-Mobile Thuis heeft een nieuwe look gekregen. Je kunt dit hier checken.
  • De klant kan nu overzichtelijk navigeren van een vergoeding naar de samenvatting van de rekening waar de klant de specificaties vindt. Dit check je in je My T-Mobile Thuis omgeving. 

 

Oktober

  • Er is een gloednieuwe DSL handleiding, die je hier kunt checken: Nieuwe handleiding DSL.
  • Alle klanten hebben nu 1 gebruikersnaam toegewezen gekregen voor My T-Mobile Thuis.
  • Het is nu mogelijk om zonder TV Box(en) tv te kijken, via de T-Mobile TV App. In dit Community artikel lees je hier alle ins en outs over. 


September

  • Er is nu een veel duidelijker overzicht van het abonnement op de nieuwe Abonnementen pagina in My T-Mobile Thuis.

  • Je kunt nu nog makkelijker TV Boxen toevoegen en verwijderen op de nieuwe TV Boxen pagina's.

  • Vanaf 20 september is het betaalproces aangepast voor geblokkeerde Thuis van T-Mobile klanten.

  • Vanaf eind september is het mogelijk om Zakelijk Internet te bestellen voor iedere ondernemer: Zakelijk vast Internet.


Augustus

  • Het swappen van het Zyxel modem kan voortaan zonder monteur.
  • T-Mobile is naast Zoetermeer ook gestart met de aanleg van Glasvezelnetwerk in Haarlem.
  • Je kunt nu zelf een netwerkmigratie via My T-Mobile Thuis doen als op het adres een ander (beter) netwerk beschikbaar is.
  • Voor nieuwe klanten die overstappen vanaf Ziggo is er een optie om een monteur op afstand in te schakelen. Deze monteur helpt de klant telefonisch door de installatie van hun DSL-apparatuur heen.

 

Juli

  • Hardware-retour proces verfijnd. Verouderde apparatuur hoeft niet altijd meer geretourneerd te worden, maar mogen ook naar een recycle-punt gebracht worden. 
  • Pakketten leveren op een ander adres. Het is nu mogelijk om het pakket op een ander adres te laten bezorgen. Handig voor als je bijvoorbeeld nog niet verhuisd bent!

 

Juni

  • Monteur op afstand voor de Overstapservice! Speciaal voor Ziggo klanten die overstappen naar T-Mobile. Monteur begeleidt je op afstand tijdens de installatie van DSL.
  • Update T-Mobile TV (v7433) Haal de TV Box van de stroom om de update te pushen naar de nieuwe versie op de TV Box.
  • Update TV Anywhere IOS: beeld-in-beeld modus activeren in de player, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Update TV Anywhere Android: vereenvoudigde navigatie met terug-/doorspoelen, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Apple TV heeft betere ondersteuning voor kleurenblindheid. Radio heeft nu ook een screensaver.
  • T-Mobile TV webversie: Dagpassen bestellen. Extra tijd bij het inplannen van opnames. Opname icoon is alleen zichtbaar voor de zenders waar je kan opnemen.

 

Mei

  • Verbeterde Bestellingen-pagina in My T-Mobile Thuis. Naast een nieuw uiterlijk is de pagina ook uitgebreid met: Tijdslijnen, Track&Trace codes (indien van toepassing), informatie over de volgende stap in de bestelling en details en de veelgestelde vragen. 

April

  • Klantvoordeel Thuis van T-Mobile abonnement in combinatie met Tele2 mobiel abonnement!
  • Netwerkmigratie mogelijk van het WBA netwerk naar ODF netwerk, mogelijk om over te stappen naar 1000 Mbit/s indien op het adres beschikbaar!
  • Limiet aantal ingeplande opnames is van 50 verhoogd naar 100. Hiermee loop je minder snel tegen het maximum aan!
  • Update TV Anywhere voor apparaten vanaf iOS v.2.3.3. Easy 30 seconden terugspoelen en doorspoelen! Op de tablet direct toegang tot de TV-gids vanuit het Thuis menu.
  • Dagpassen beschikbaar in de À la Carte shop voor premium zenders! 

 

Maart

  • Mogelijk om Klantvoordeel te ontvangen met de combinatie van een T-Mobile abonnement en een Tele2 mobiel abonnement!

  • Incassodatum wijzigen in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu kan je zelf één van de drie incassodata kiezen. Je ontvangt een bevestiging na het wijzigen per e-mail.

  • Rekening overzicht aangepast in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu is het mogelijk om op de rekeningenpagina door te klikken naar een samenvatting van de rekening, zonder dat je de PDF hoeft te downloaden! Ook de navigatie tussen verschillende rekening gaat nu soepeler dan ooit.

 

Februari

  • iDEAL betalingen zijn vanaf nu mogelijk in My T-Mobile Thuis bij openstaande rekeningen! 

  • Compensaties/crediteringen van de afgelopen drie maanden zijn te volgen in My T-Mobile Thuis! Dit is inclusief de status van de compensatie.

  • Hardware versoepelingen bij verhuizingen. Eerst moest alles terug gestuurd worden en ontving je nieuwe hardware. In sommige gevallen is dit aangepast en kan je de hardware meeverhuizen!

Januari

  • My T-Mobile Thuis menu is vernieuwd en overzichtelijker!

  • Software update T-Mobile TV. In deze nieuwe software update (versie nummer eindigt op 7255) zijn de laatste issues verholpen. Ook zijn de functies ‘ Terug Kijken’ (eenvoudiger alle beschikbare afleveringen van een serie kiezen) en ‘Verder Kijken’ (Het programma hervatten na pauzeren of begin gemist) verbeterd. 

 

2020

December

  • Naar aanleiding van de ontvangen feedback over T-Mobile TV en TV Anywhere, zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd in de update van week 51!

  • Terugkijken beschikbaar van Talpa-zenders (SBS6, SBS9, Net 5, Veronica/DinseyXD) op het interactieve TV platform!

  • Opzet van de facturen. De kostenspecificaties op de factuur zijn verduidelijkt in My T-Mobile Thuis!

 

Oktober

  • Verzamelen van feedback vernieuwde T-Mobile TV en TV Anywhere

  • De Amino Aria 7X TV Box volgt de Amino Aria 610 TV Box op. Dezeis in feite precies hetzelfde, maar dan met een snellere processor!

 

September

  • Lancering van het vernieuwde TV Anywhere. Meer zenders, meer opties, meer plezier, én ook nog eens beschikbaar op Apple TV!

 

Augustus

  • Lancering Wifi Plus. Wifi Plus is hét antwoord op Wifi-loze of een haperende verbinding in huis!


Juli

  • Lancering T-Mobile TV. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! 


Mei

  • TV-abonnement uitzetten kan vanaf nu heel makkelijk via My T-Mobile Thuis.

  • Vast Bellen abonnement aanzetten kan nu ook via My T-Mobile Thuis. Je kan hierbij 1 telefoonnummer en nummerportering aanvragen.


Februari


Januari

  • TV Anywhere: nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

  • Dertien regionale zenders  zijn vanaf nu in HD kwaliteit te bewonderen. 

 

2019

December

  • Maximaal 7 dagen Terug Kijken op RTL zenders via de Tv-Gids. 

November

Juli

  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
  • TV538 voortaan in HD beschikbaar.

Mei

  • Vanaf 8 mei leveren we een nieuw modem; de Zyxel VMG8825-T50.
  • Nieuwe beltarieven voor gesprekken naar EU bestemmingen.
  • Viceland beschikbaar op TV Anywhere.
  • Vervangen van de ' oude' Amino A140 TV Boxen die nog bij een aantal klanten in gebruik zijn.

April

Maart

  • MTV Live toegevoegd aan het Kids & Music pakket op kanaal 215.
  • Shorts TV toegevoegd aan het Infotainment pakket op kanaal 321.
  • Cartoon Network beschikbaar via TV Anywhere.
  • Uitbreiding zenders Begin Gemist.
  • Uitbreiding zenders Pauze/Live. Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z!
  • Wisselen TV naar Radio met de groene knop. Er is veel vraag geweest naar makkelijker kunnen wisselen tussen TV en Radio. We hebben geluisterd!
  • Wisselen van ondertiteling met de gele knop.
  • Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar.
  • Het volumebalkje helemaal vol.

Februari

Januari

  • Bellen pakket aanpassen via My T-Mobile Thuis.
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen via My T-Mobile Thuis.
  • Wifi-kanaal aanpassen via My T-Mobile Thuis. Tips voor een optimale Wifi-verbinding? Klik hier
  • Gebruikskosten en voor Telefonie inzien via My T-Mobile Thuis.Hoe je dit kunt doen, lees je hier


2018

September


TV Anywhere
Vanaf eind vorig jaar kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent. En als kers op de taart kun je nu ook op Apple TV gebruik maken van TV Anywhere!

Zender van de maand
Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! T-Mobile Thuis introduceert Zender van de maand.

 

Mei


TV Anywhere
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

  • Nu 28 zenders
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders
  • Stoppen en weer verder kijken.
  • Favoriete zenders instellen.
  • Eenvoudig zappen

April


TV & Radio Updates
Ook het TV-platform blijven we steeds verder doorontwikkelen. Een klein overzicht van de TV & Radio updates van vorig jaar:

 

  • Nieuwe functie: A la Carte
  • Top 20 films in het TV-menu
  • Oplossing lang doorlopende opnames
  • Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode
  • Oplossing balkje schijfruimte op de harddiskrecorder
  • Pop-up als de harddiskrecorder vol is
  • Het openen van een vergrendelde opname opent niet langer alle vergrendelde kanalen
  • And many more...

Februari:


Gratis TV-kijken in heel de EU!
Sinds februari 2018 is het mogelijk om overal binnen de Europese Unie jouw favoriete televisieprogramma's en -films te kijken via de TV Anywhere App. Voor onze klanten een primeur: we zijn de eerste Nederlandse TV-aanbieder die dit mogelijk maakt!

 

Overig

  • In My T-Mobile Thuis kunnen zien welke rekening wel/niet betaald is. Update
  • Inlogtoegang tot FILM1 website en toevoeging van deze zenders in TV Anywhere bij abonnement FILM1. Update
  • Inlogtoegang tot Ziggo Sport totaal TV app en website, net zoals FOX Sports GO, bij Ziggo Sport pakket. Update
  • Niet alleen spoelen bij opnames maar ook tijdstip selectie of per 5 minuten. Update
  • UPNP voor de (Draytek 2132)
  • Optie voor maken van backup. (Draytek 2130 en 2132)
  • Keuze voor ander (meer open/admin toegang) modem (desnoods met bijbetaling?)
  • Abonnement wijzigen via de My T-Mobile Thuis website. (Algemeen).
  • Volgorde van zenders in de zenderlijst zelf aan kunnen passen. (TV/RADIO)
  • Zenders boven de 999 kunnen kiezen (mbt Radio vooral). Kan momenteel alleen voorbij 999 door middel van pijltjestoetsen. (TV/RADIO).
  • Gemiste uitzendingen beter sorteren (nieuw naar oud.) (TV/RADIO)
  • FOX Sports GO. Update
  • Leesbaarheid display TV Box (TV/RADIO)
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Update
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Update
  • Serie in een reeks opnemen. Update
  • Uitbreiding zenderlijst met VICELAND. Update
  • Een abonnement voor 200Mbps (glasvezel).
  • Pop-up voor 'wissen oudste opname?' bij overschrijding schijfruimte. Zie nieuwsbericht.
  • TV Anywhere op laptop/PC kijken. Zie nieuwsbericht.

 


Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido


Werkt er iets niet goed aan de TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het aan ons door en we gaan er mee aan de slag!

Hi @V. de Meijer , er is zeker zicht op het opnemen in de cloud! Ik kan je nog geen exacte datum geven, maar we zijn heel hard bezig om dit binnenkort te lanceren. Hou de Community in de gaten, zodra het live staat gaat hier zeker over gepraat worden. :blush:


 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Een TV-Box met HD aanschaffen, waar ik aan denk, is dus nu niet raadzaam?


Dat denk ik niet, maar als het weer word uitgesteld word het langer wachten.

Zou vorig jaar al komen als je tussen de regels leest.


Als je goed de community in de gaten houd wordt het nieuwe tv platform al getest door sommige klanten maar misschien zijn er nog wel wat zaken die eerst verbeterd moeten worden voordat het gelanceerd kan worden.


Ik citeer: "Uitstekende service, daar doen we alles voor!"

Na 2,5 maanden ellende geloof ik je maar weinig @Piotr, net als de rest van je collega's die van alles roepen. Je bent ongetwijfeld welwillend, samen met jou nog een zwik collega's, alleen iets voor elkaar krijgen "ho maar". Aan elkaar geregen door fouten!

Zorg eerst dat je goed op de kleintjes let en optimaliseert waar nodig voordat je allerlei nieuwe zaken ontwikkelt... wij het kleine niet eert,…

Wat een bagger... uitstekende service😡🤬


Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!


Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Brian, als je hier nou mijn reactie verwijdert, verwijder dan tenminste die van jezelf ook...het is echt ongepast wat je zegt! Het suggereert echt alsof jullie goed bezig zijn, kom op zeg! (Ps. ik sla alles op vanuit screenshots)

UPDATE: 'verwijdert' dient 'verplaatst' te zijn (ik durf een fout zo toe te geven, transparant).


Wakker worden T-Mobile... Waar blijven de huidige en toekomstige verbeteringen?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/


Verbetering van de service?

begin eens met het verlenen van service. Door ondeskundig personeel een training te geven  over informatie delen. Als je ga verhuizen als trouwe t mobile klant en t mobile mee neemt even duidelijk uitleggen dat maar op 1 locatie tegelijkertijd tv en internet kan zijn. En op dit moment in mij situatie 2 weken geen tv en internet op geen enkel adres. En als je bel dan kan niemand wat voor je doen. Top!!!! Deze klant ben je kwijt ga zo door!!!! Mond op mond reclame is de beste!!!!


Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!


Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

 

Goed om te horen en kunnen wij ons daar dan voor aanmelden? Ik wil het nieuwe TV-platform wel graag in praktijk testen.


Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hoe wordt je tester van het nieuwe platform.

Tevens roept het ook enkele vragen op, zoals of er nieuwe TV boxjes worden geintroduceert met het nieuwe platform en zo ja, worden nieuwe klanten zoals bij het Zyxel modem weer als eerst bedient?

 

 


@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉


@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Dan rest ons niets anders dan af te wachten, hopelijk duurt het niet al te lang meer. Dank je wel :thumbsup_tone2:


@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎


@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@Jason dan weet jij toch wel iets meer als geduld zeker beloond wordt 🤐


@heuv tsja… de lang verwachte update. Verwacht genoeg, maar verwacht niet dat alle wensen ingewilligd zijn.


Zou het fijn vinden dat mijn wifi wordt geregeld. Basis behoefte die Tmobile niet nakomt! :rage:


@janzonderwifiT

Verwijderd, had al een topic.


Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D


Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D


Precies dit! Je kan je afvragen waar je het voor nodig hebt, maar ik heb het nodig (echt waar).

Als ze met een fatsoenlijke dual-stack oplossing komen, dus geen third-party tunnel oplossingen dan heb ik geen reden meer om niet over te stappen naar T thuis all-in!


Ik heb wel een gebrukerswens voor de T-Mobile TV app voor Apple TV: via het aanraakgevoelige deel van de Siri-remote kun je zappen. Met een veeg naar boven ga je naar de volgende zender, met een veeg naar beneden naar de vorige. Hiervoor wordt de standaard tv-lijst gebruikt met alle zenders.

Ik heb in T-Mobile TV een favorietenlijst opgesteld, omdat ik naar veel zenders niet kijk. Alle kinderzenders staan er bijvoorbeeld niet in, omdat ik geen kinderen heb. En ook TLC, MTV staan er niet in. Toch komen deze bij het zappen voorbij, omdat bij het zappen niet de favorietenlijst wordt gebruikt maar de gehele tv-lijst.

Het zou leuk zijn als ik bij de instellingen van de app ook in kan stellen dat bij het zappen gebruik wordt gemaakt van een favorietenlijst. Bij de minigids kan dat namelijk wel, maar dat vergt wel weer een extra stap. En daar was zappen nou net niet voor bedoeld 😉.


@Robert79 Ik heb even gekeken en ik kan de optie die je bedoelt inderdaad niet vinden in de Apple TV-app, maar hij bestaat wel. Als je in de iOS-app via Account naar je profiel gaat, staat daar de optie ‘Activeer Favorieten’. Zet je die aan, dan wordt de instelling wel overgenomen door de Apple TV-app en krijg je alleen nog je favoriete zenders te zien. Het zou natuurlijk kunnen dat we er allebei overheen gekeken hebben, maar als dat niet zo is, is het een goed idee om deze optie ook in deze app toe te voegen.


@Robert79 Ik heb even gekeken en ik kan de optie die je bedoelt inderdaad niet vinden in de Apple TV-app, maar hij bestaat wel. Als je in de iOS-app via Account naar je profiel gaat, staat daar de optie ‘Activeer Favorieten’. Zet je die aan, dan wordt de instelling wel overgenomen door de Apple TV-app en krijg je alleen nog je favoriete zenders te zien. Het zou natuurlijk kunnen dat we er allebei overheen gekeken hebben, maar als dat niet zo is, is het een goed idee om deze optie ook in deze app toe te voegen.

 

@TMTV Dank je wel voor je suggestie. Hij werkt, weer een irritatie minder, maar die optie zit dan wel goed weggestopt. Ik zou hem namelijk in de app op de Apple TV zelf hebben verwacht.


Is al is bekend wanneer de vertraging uit de tv is? Sinds ik over ben naar glasvezel is het zo’n grote vertraging. Niet meer van een paar seconde maar tientallen seconde wat met sportwedstrijden heel vervelend is. Je hoort de buren eerder juichen. Als ik inlog in iemand zijn ziggo go app dan is die soms zelfs sneller, het helpt soms amino opnieuw op te starten maar het is echt vervelend


Reageer