Skip to main content

TV iphone app crashed

• 25 juni 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

al een paar weken crashed mijn odido tv app als ik screen in screen aantik

ik kijk bijna alleen maar via mijn telefoon en het is ZWAAR irritant dat ik elke keer de app gecrashed krijg als ik even wil whatsappen of facebooke. tussendoor

dit liep gesmeerd maar nu niet meer

voor mij echt een reden om trg te gaan naar ZIGGO

daar had ik nooit last

maar omdat ik alles van Odido/Tmobile/Ben/Libertel

daxht ik ook maar even de tv dan

maar het valt me zwaar tegen

en nu we het er toch over hebben

IK WORDT ECHT LEIP VAN ELKE KEER MIJN CODE TE MOETEN INVOEREN

ondanks dat mijn leeftijdsgrens op ALL staat

ik dien door drukte nog even deze zomer uit bij jullie

als er niets veranderd ben ik weer weg en trg bij ZIGGO

maar dan met AL mijn abbos

en ik weet dat jullie kunnen zien wat er op mijn adres allemaal staat

mvg na vandaag met de “NIET GEHACKTE!!!!”storingsdag………….eindelijk weer online en een beetje klaar met ODIDO

Uitgelichte reactie

26 juni 2025

Hi ​@lowprofiler, welkom op onze community!

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en fijn dat je dit hier laat weten. Begrijpelijk dat je graag soepel gebruik wilt maken van de app, zeker als je daar dagelijks via je telefoon naar kijkt. Goed nieuws: er is vandaag een nieuwe versie van de Odido TV app beschikbaar in de App Store. Zou je kunnen checken of je deze update al hebt gedownload? Zo niet, installeer hem gerust en laat me weten of je daarna nog tegen hetzelfde probleem aanloopt bij het gebruik van picture-in-picture.

Wat betreft je opmerking over de pincode bij leeftijdscontrole, ALL betekent alle leeftijden en daarom krijg je de vergrendelde zenders. Je leeftijd moet op 18 staan, dan is alles te bekijken zonder vergrendeling! Laat je me weten hoe het gaat na de update?

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 26 juni 2025

Hi ​@lowprofiler, welkom op onze community!

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en fijn dat je dit hier laat weten. Begrijpelijk dat je graag soepel gebruik wilt maken van de app, zeker als je daar dagelijks via je telefoon naar kijkt. Goed nieuws: er is vandaag een nieuwe versie van de Odido TV app beschikbaar in de App Store. Zou je kunnen checken of je deze update al hebt gedownload? Zo niet, installeer hem gerust en laat me weten of je daarna nog tegen hetzelfde probleem aanloopt bij het gebruik van picture-in-picture.

Wat betreft je opmerking over de pincode bij leeftijdscontrole, ALL betekent alle leeftijden en daarom krijg je de vergrendelde zenders. Je leeftijd moet op 18 staan, dan is alles te bekijken zonder vergrendeling! Laat je me weten hoe het gaat na de update?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen