Hallo,
Als ik inlog met mijn tmobile thuis account dan staat er geen abonnement onderr. Toevoegen van een abonnement lukt ook niet.
Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo,
Als ik inlog met mijn tmobile thuis account dan staat er geen abonnement onderr. Toevoegen van een abonnement lukt ook niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Cal van Odido
Hoi
Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.
Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!
Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.