Hallo T-Mobile
Op juli 2016 heb ik bij Vodafone een Alles-in-1 abonnement afgesloten voor
- 20-20Mbit/s Glasvezel Internet (€ 23,50),
- TV Start abonnement (€ 13,50 + gratis Interactieve TV box) en
- Bellen Start (€ 2,50).
Dat werkte goed, vervolgens nam T-Mobile Vodafone over en kwam ik bij jullie terecht.
Ook dat werkte in eerste instantie goed. Na verloop van tijd begon e.a. te haperen en werd diverse keren apparatuur vervangen, als laatste de router in mei 2021.
Toen heb ik ~1 week kunnen genieten van ongestoord internet en goed TV beeld.
Vervolgens werd ik eveneens in mei 2021 overgezet naar het nieuwe TV platform, begon de ellende opnieuw en loopt tot de dag van vandaag (zie dit topic) door zonder zicht op een datum waarop de slechte TV kwaliteit verholpen zal zijn. Daarbij is het steeds maar moeten testen doodvermoeiend. Ik voel me inmiddels meer proefkonijn dan klant
Daarmee houd ik dus slechts ~12Mbit/s aan Internet snelheid over, terwijl ik wel voor 20-20Mbit/s betaal...
Dit is mijn gewenste oplossing:
- Het ontvangen van de volledige snelheid van 20-20Mbit/s voor Internet
- Het - zonder extra kosten- ontvangen van de benodigde snelheid/bandbreedte voor een ongestoorde TV Dienstverlening
(Zoals het het geval was bij het oude TV platform. Nu dus 8Mbit/s extra bandbreedte op basis van wat Lisa scheef in genoemd topic. Mogelijk in de toekomst meer?) - Compensatie voor de gehele periode waarop ik geen fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken van mijn Alles-in-1 abonnement
Graag jullie reactie