Skip to main content

Geen TV

Wel internet maar geen tv hier. We hebben glasvezel. Postcode 1713 CC

Uitgelichte reactie

18 juli 2025

Welkom op onze community! ​@BartBankras 

Ik wil natuurlijk dat jij naast het Internet ook optimaal kan genieten van TV. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb direct jouw verbinding uitgemeten en deze ziet er gelukkig goed uit. Ik zie dat het modem en het glasvezelkastje gister zijn herstart. Werkt alles weer naar behoren? 

Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je vragen om het modem eens bekabeld aan te sluiten op de TV. Ik kan hier uiteraard kosteloos een kabel voor opsturen mocht je deze niet hebben. Laat jij mij weten of dit voor verbetering zorgt?

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4717 reacties
  • 18 juli 2025

Welkom op onze community! ​@BartBankras 

Ik wil natuurlijk dat jij naast het Internet ook optimaal kan genieten van TV. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb direct jouw verbinding uitgemeten en deze ziet er gelukkig goed uit. Ik zie dat het modem en het glasvezelkastje gister zijn herstart. Werkt alles weer naar behoren? 

Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je vragen om het modem eens bekabeld aan te sluiten op de TV. Ik kan hier uiteraard kosteloos een kabel voor opsturen mocht je deze niet hebben. Laat jij mij weten of dit voor verbetering zorgt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 18 juli 2025

Gelukkig na alles opnieuw opstarten was er weer tv. Blijft wel vreemd dat de rest wel werkte zoals Videoland en Netflix. De melding van Odido was dat ik geen internet verbinding had.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 19 juli 2025

Hi ​@BartBankras, wat super om te zien dat alles inmiddels weer werkt! Het probleem wat je beschrijft is bekend bij ons, je krijgt dan onterecht de melding dat er geen internetverbinding is, terwijl dit wel het geval is. Een herstart zorgt er dan ook voor dat deze melding verdwijnt. We zijn achter de schermen druk bezig om dit probleem permanent op te lossen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen