Skip to main content

Status Ticket 77954747


Goedemiddag,

Ons internet zou worden aangesloten op 16 April. De monteur kon toen alleen niet in de wijkcentrale om zijn werkzaamheden uit te voeren omdat de cardreader stuk zou zijn. De monteur heeft ons verteld dat we op de hoogte gehouden zouden worden. Vervolgens de 23 April contact opgenomen en bleek dat er nooit een ticket was aangemaakt. Dave heeft mij vriendelijk te woord gestaan en voor mij het ticket aan laten maken.

We zijn nu al een klein tijdje verder, en ik heb internet nodig voor werk, dus ik vroeg mij af of er al vooruitgang is gemaakt. Het referentie nummer is 77954747

Alvast bedankt!

Uitgelichte reactie

5 juni 2025

Hoi ​@Jaron Kuijper, welkom op onze community!

Ik snap helemaal dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, zeker als je internet nodig hebt voor je werk. Goed dat je het referentienummer erbij hebt gezet. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het IBAN waarmee je het abonnement hebt afgesloten in je profiel willen zetten? Dan kan ik direct de status van je ticket erbij pakken en kijken wat de huidige stand van zaken is. Geef je mij hier dan een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 5 juni 2025

Hoi ​@Jaron Kuijper, welkom op onze community!

Ik snap helemaal dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, zeker als je internet nodig hebt voor je werk. Goed dat je het referentienummer erbij hebt gezet. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het IBAN waarmee je het abonnement hebt afgesloten in je profiel willen zetten? Dan kan ik direct de status van je ticket erbij pakken en kijken wat de huidige stand van zaken is. Geef je mij hier dan een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juni 2025

Hoi ​@Tommie van Odido!

Zojuist de laaste vier cijfers van ons IBAN nummer toegevoegd! 

Alvast bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14780 reacties
  • 6 juni 2025

Dankje voor het aanvullen ​@Jaron Kuijper, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat ze navraag hebben gedaan bij KPN NetwerkNL omdat de wijkcentrale niet toegankelijk was voor de Guidion monteur. Op dit moment wachten we nog op terugkoppeling van KPN NetwerkNL. Zodra we antwoord hebben zullen ze het verder gaan oppakken! Voor nu is het nog afwachten, hopelijk krijgen we spoedig een reactie.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen