Skip to main content
Beantwoord

Rude customer

  • 10 november 2023
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

My internet contract ended up October 5. Odido disconnected me on September 21st - some mistake between Odido and KPN. 2 weeks I was without  internet.

Odido still charged me for these 2 weeks. 

Called the customer service and I was told “I don't give a shit if you pay ”.

Congratulations Odido! 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hi @Maciek, no worries! I'm going to correct this. I immediately checked everything and created a refund for you. You will also receive a confirmation by email. It will therefore be refunded as quickly as possible. Have a nice weekend! 😊 Greetings, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7976 reacties
  • 10 november 2023

Beste @Maciek Heb je er ook rekening mee gehouden dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en achteraf betaald? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 november 2023
CrisTien schreef:

Beste @Maciek Heb je er ook rekening mee gehouden dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en achteraf betaald? 

Yes of course, still why should I pay for the service I did not use? 

Plus customer service should not use words like shit, I did not, I was speaking normally.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7976 reacties
  • 10 november 2023

@Maciek  ik ben het helemaal met je eens schelden kan nooit de bedoeling zijn! 🫣🤝

De moderators kunnen je in verder helpen.

Vul in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum in.

Houd er rekening mee dat het weekend is, dus het kan iets langer duren.

Sorry voor dit ongemak! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 november 2023
CrisTien schreef:

@Maciek  ik ben het helemaal met je eens dat kan nooit de bedoeling zijn! 🫣🤝

De moderators kunnen je in verder helpen.

Vul in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum in.

Houd er rekening mee dat het weekend is, dus het kan iets langer duren.

Sorry voor dit ongemak! 

Thx, 1217TC, not willing to give more personal details online, Odido can check who was calling from this address today, I understand calls are being recorded. I am not going to spend more time for this, I am happy that I am gone after what I heard today.

It was a brilliant service when I joined in 2015 but somehow, it lost it’s magic.

Thank you very much again and have a great weekend.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2023

Hi @Maciek, no worries! I'm going to correct this. I immediately checked everything and created a refund for you. You will also receive a confirmation by email. It will therefore be refunded as quickly as possible. Have a nice weekend! 😊 Greetings, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen