Skip to main content

Odido Geen diensten in Tilburg

RoelJanssens

Sinds het middaguur geen internet meer in Tilburg. Op de Odido pagina staat alleen dat er een storing is maar ik zie geen enkele voortgang in dat topic.

Hoe weet ik wanneer het verholpen gaat zijn? Hoe lang zit ik nog zonder internet? Waarom wordt er niet beter gecommuniceerd?

Het is de laatste tijd wel raak bij Odido, niet perse in Tilburg maar overal ...

Uitgelichte reactie

23 juni 2025

Staat hier 

11 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1581 reacties
  • 23 juni 2025

RoelJanssens
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 juni 2025

Dat topic bedoel ik maar ik zou daar graag wat meer/vaker communicatie in zien. Dit is mij veel te summier en ook te makkelijk. 

Odido moet zich beseffen dat een huishouden zonder internet veel stress oplevert.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025

7 uur later nog geen internet.  Schandalig dit.  K heb mn overstap ingediend per de 26ste . Helemaal klaar mee.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juni 2025

Er mag wel wat meer gecommuniceerd worden.. al bijna de hele dag geen verbinding. Belachelijk 

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

Laatste update was om 17:25 😕

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025
Badasscats schreef:

Laatste update was om 17:25 😕

Ja toen gingen ze naar huis en waren ze er klaar mee. 🤣 toch om te janken dit .

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

😂 Morgen na 9uur dus updates 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juni 2025

Een paar maanden terug heb ik nog verlengd, maar dat was de laatste keer. Ik stel liever m'n eigen router en servers opnieuw in als dat ik bij een provider blijf die elke twee weken een dag uit de lucht ligt. Al helemaal als de communicatie zo waardeloos is.

Stuur een push bericht via de Odido app of iets. Laat mensen weten dat je er mee bezig bent. Doe iets van moeite. 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025
Waxfly schreef:

Een paar maanden terug heb ik nog verlengd, maar dat was de laatste keer. Ik stel liever m'n eigen router en servers opnieuw in als dat ik bij een provider blijf die elke twee weken een dag uit de lucht ligt. Al helemaal als de communicatie zo waardeloos is.

Stuur een push bericht via de Odido app of iets. Laat mensen weten dat je er mee bezig bent. Doe iets van moeite. 

Daar heb je het al.  Moeite.  

Dat woord komt niet voor in het woordenboek van Odido. 🤣

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juni 2025
Pris1991 schreef:
Waxfly schreef:

Daar heb je het al.  Moeite.  

Dat woord komt niet voor in het woordenboek van Odido. 🤣

"Odido is stabiel en alles is nu ingesteld" dacht ik. Nou, over een paar maanden pak ik zo'n 450 euro bol.com bon van Ziggo.

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

We hebben internet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen