Skip to main content
Beantwoord

Guidion komt 2 keer niet opdagen

  • 10 december 2024
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

  • is een King Poster
  • 38 reacties

Na de eerste afzegging kwam Guidion vandaag ook niet opdagen. En nu geen eens een SMS met afzegging. Ondertussen zit ik nog steeds met een niet werkende verbinding waar geen enkele voortgang in zit. De code voor de hotspot is ook niet handig voor 1 persoon, want dan moet deze telefoon altijd thuis blijven.

Beste antwoord door ItsNaud

Goedemiddag,

Los van dat ik helaas niet direct kan helpen aangezien ik geen Odido medewerker ben, heb ik je zojuist wel een nieuwe code toegestuurd voor 7 dagen data. Ik ga er vanuit dat een moderator snel zal reageren en zijn/haar best gaat doen om je zo snel mogelijk te helpen.

Heb je los hiervan toevallig ook al rechtstreeks met Guidion contact opgenomen? 020-3232766

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

ItsNaud
Super User
  • Odido Superuser
  • 131 reacties
  • 10 december 2024

Goedenavond,

Wat slordig dat Guidion weer niet komt opdagen. Wellicht dat een moderator meer kan zie. Wat betreft de voucher, zou het helpen als we je van een extra voucher voorzien om in de tussentijd de pijn te verzachten? Zodoende kun je een ander toestel ook inzetten als hotspot.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 11 december 2024
ItsNaud schreef:

Goedenavond,

Wat slordig dat Guidion weer niet komt opdagen. Wellicht dat een moderator meer kan zie. Wat betreft de voucher, zou het helpen als we je van een extra voucher voorzien om in de tussentijd de pijn te verzachten? Zodoende kun je een ander toestel ook inzetten als hotspot.

Voucher is leuk, maar ik heb liever dat er schot achter de zaak wordt gezet. Ik heb nu geen enkel vooruitzicht. Inmiddels zijn de kinderen door hun bundels heen, en dan moet de kerstvakantie nog komen. En dan zal er ook vast minder bezetting bij Odido/Guidion zijn.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • 12 december 2024

Hi ​@gsch81, mijn oprechte excuses voor dit ongemak! Dit is verre van de bedoeling en ik ga dit ook metéén intern ter feedback doorgeven. Dit mag zeker niet gebeuren. Zie ik het goed en komt er vandaag een nieuwe monteur. Ik had er normaal alles aan gedaan om het bezoek te versnellen maar gezien hij deze ochtend al komt, lukt dat mij niet. Hou mij wel op de hoogte van dit bezoek!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 12 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@gsch81, mijn oprechte excuses voor dit ongemak! Dit is verre van de bedoeling en ik ga dit ook metéén intern ter feedback doorgeven. Dit mag zeker niet gebeuren. Zie ik het goed en komt er vandaag een nieuwe monteur. Ik had er normaal alles aan gedaan om het bezoek te versnellen maar gezien hij deze ochtend al komt, lukt dat mij niet. Hou mij wel op de hoogte van dit bezoek!

Maak er maar 3x van want ik krijg zojuist een sms dat de monteur weer niet komt. Wat is dit zeg?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 12 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@gsch81, mijn oprechte excuses voor dit ongemak! Dit is verre van de bedoeling en ik ga dit ook metéén intern ter feedback doorgeven. Dit mag zeker niet gebeuren. Zie ik het goed en komt er vandaag een nieuwe monteur. Ik had er normaal alles aan gedaan om het bezoek te versnellen maar gezien hij deze ochtend al komt, lukt dat mij niet. Hou mij wel op de hoogte van dit bezoek!

En nu krijg ik weer een uitnodiging voor een nieuwe afspraak. Volgende week pas weer mogelijk. Ik ben er zo langzamerhand klaar mee om afspraken te maken want ze komen toch niet. Zorgen jullie maar dat er iemand eerder komt. 
 

En nogmaals de vraag, kan ik nieuwe codes krijgen voor 7 dagen op de prepaidkaart die ik gekocht heb?


ItsNaud
Super User
  • Odido Superuser
  • 131 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2024

Goedemiddag,

Los van dat ik helaas niet direct kan helpen aangezien ik geen Odido medewerker ben, heb ik je zojuist wel een nieuwe code toegestuurd voor 7 dagen data. Ik ga er vanuit dat een moderator snel zal reageren en zijn/haar best gaat doen om je zo snel mogelijk te helpen.

Heb je los hiervan toevallig ook al rechtstreeks met Guidion contact opgenomen? 020-3232766


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 13 december 2024

Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend. Kenmerk 74951706.
Een ingebrekestelling is het volgende. 

Guidion komt 3 keer niet opdagen, en dan wordt er verwacht dat ik er achteraan ga bellen? Dacht het niet.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 13 december 2024

Hey ​@gsch81, het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem. Niet bekend met onze huisregels? Neem ze een keertje door:  

Bij deze sluit ik het topic.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen