Skip to main content

geen glasvezelinternet, pon lampje is uit en los knippert


Alles geprobeerd wat er aangegeven is. Maar helaas blijft het probleem hetzelfde.lijkt aan de pon/los te liggen als ik andere topics lees. 

 

Wie kan ons helpen? Nu het paasweekend is en de service niet bereikbaar.

Uitgelichte reactie

31 maart 2024

Hoi @Wernerredegeld, super fijn dat je al zoveel informatie kon delen, top! Ik heb hiermee de juiste monteur van Guidion ingeschakeld en deze monteur zal ook het netwerk nalopen voor je. Je zal weldra een SMS en e-mail van Guidion ontvangen waarmee je online een afspraak kan inplannen wanner het jou uitkomt.

Ik ga voor je duimen dat er snel een mooie plek beschikbaar is, ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen! 😄

10 reacties

peter-keetfm

Hoi @Wernerredegeld 

Er is geen glasvezel verbinding meer of slecht signaal.

Wat U zelf nog kan controleren de glasvezel kabel zit deze nog goed. (kabel met groene stekker)

Soms wil het helpen de stroom stekker van het Huawei glasvezel kastje voor 10 seconden eruit te halen. (Herstart)

Als dit allemaal niet werkt moet iemand van Odido het hier op pakken.

Het probleem zal dan waarschijnlijk in de POP (wijkkast) zitten.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2024

Bedankt voor je bericht @peter-keetfm .

 

Ik heb de huawaii net opnieuw gestart . Stroom er af en na 10 seconden er weer op. Gisteren ook geprobeerd.

Ook de stekker nogmaals gecontroleerd.

Helaas werkt het nog niet. Hoe kan ik er voor zorgen dst iemand bij de wijkkast gaat kijken?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21989 reacties
  • 31 maart 2024

Hallo @Wernerredegeld 

Zodra een moderator je topic ziet zullen ze dit oppakken. Staat je klantnummer ook in je community profiel?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2024

@Waqqas 

Dank voor je bericht.

Klantnummer staat in mijn profiel!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2024

Is er enig zicht op hoelang dat kan duren voordat een moderator hier naar kijkt?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 31 maart 2024

Hoi @Wernerredegeld, super fijn dat je al zoveel informatie kon delen, top! Ik heb hiermee de juiste monteur van Guidion ingeschakeld en deze monteur zal ook het netwerk nalopen voor je. Je zal weldra een SMS en e-mail van Guidion ontvangen waarmee je online een afspraak kan inplannen wanner het jou uitkomt.

Ik ga voor je duimen dat er snel een mooie plek beschikbaar is, ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen! 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2024

Super, wacht het af!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 april 2024

De monteur zou vandaag komen helaas niet geweest. Lijkt wel een 1 april grap te worden zo..

 

Graag zo snel mogelijk een nieuwe monteur langs sturen of afspraak plannen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 april 2024

Inmiddels toch een monteur na 2,5 uur.

 

Vermoedelijk een dubbele poort uitgave gaf de monteur aan 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 april 2024

Hey @Wernerredegeld, het kan inderdaad voorkomen dat de monteur wat vertraging heeft, al helemaal op feestdagen. Gelukkig is hij toch langsgekomen en het lijkt erop dat hij alles weer gemaakt heeft! Ben je weer helemaal up and running? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen