- Ik ben al maanden bezig met Odido om na hun laatste firmware updates aan de TV-Box mijn soundbar in combinatie met CEC normaal werkend te krijgen.
Nu is recentelijk ook een monteur bij mij thuis geweest (die uiteraard het probleem niet kan oplossen .. is een bekend firmware probleem dat nog steeds niet is opgelost).
Waarom krijg ik daarna een mail met bericht u krijgt na 1 dag bericht en 6 dagen later heb ik nog steeds niets vernomen.
Probleem:
- aangesloten soundbar werkte prima icm TV-Box maar na een/meerdere firmware updates vanuit Odido niet meer / wisselend wel/niet.
- ik moet nu vrij vaak op zoek gaan in de instellingen van apparaat en afstandsbediening naar een combinatie die werkt terwijl je wilt:
a) instellen CEC voor alle apparaten (tv en soundbar)
b) afstandbediening regelt volume voor soundbar (desnoods tv, liever niet)
c) werken ook na een firmware update.
maar het ergste vind ik dat je gewoon niet geholpen wordt maar elke keer weer een medewerker ‘iets’ probeert. Plus mails over:
Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 77845082.
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.
… en afgesloten met tot gauw (namens Darryl van Odido).
Ik betaal Odido niet om mij maar zoveel hiermee bezig te laten zijn maar om ontzorgt te worden en gewoon een goed product af te leveren wat normaal werkt zoals bijvoorbeeld KPN en anderen wel kunnen aanbieden.
n.b. ik wil graag opzeggen en overstappen naar KPN ivm niet leveren van waarvoor ik betaal. Wat is hierover af te spreken zonder dat ik kosten moet maken of terugbetalen ?
Beantwoord
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie (77845082) .. en 6 dagen verder (soundbar / CEC problemen)
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.