Bij het verlengen van een mobiel abonnement, waarbij ik tevens meer GB zou krijgen, blijkt Odido op de achtergrond een nieuw abonnement met nieuw nummer te hebben opgestart, met dezelfde voorwaarden, waardoor mij niet duidelijk was met twee verschillende contracten te maken te hebben. Vervolgens ben ik overstelpt met e-mails waarin alles bevestigd werd, waarbij mij niet duidelijk was te tekenen voor een nieuw abonnement. Hier lijk ik echter wel twee jaar aan vast te zitten. "Ja meneer, dan had u de e-mails maar beter moeten lezen". Nul begrip, nul flexibiliteit.
Datum van ervaring: 25 januari 2025
Nuttig5Delen
Antwoord van Odido
Gepubliceerd op 27 jan 2025
Goedemiddag Enno, Uiteraard doen we niets zonder akkoord en is de tegenslag gekomen dat er een abonnement is opgestart met een ander telefoonnummer en dit lossen we graag op. Ons Webcare team zou namelijk kunnen kijken of we het huidige telefoonnummer kunnen laten starten onder het nieuwe abonnement wat is gestart en hierdoor het andere nummer komt te vervallen. Dit is een unieke situatie en hiervoor hebben we jouw hulp bij nodig. Stuur ons een bericht via Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland). Vergeet niet om je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review te delen. Geen reden voor paniek als er geen Social media account aanwezig is maak dan een topic aan via onze community (community.odido.nl). Zorg je er alleen voor dat je hier het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is. We kijken uit naar je bericht. Tot snel! Groetjes, Diego van Odido