Ik heb gisteren een applewatch aangeschaft. Nu zou ik gebruik willen maken van de multisim, wat een van de mogelijkheden zou moeten zijn van odido. Nu krijg ik te horen dat het niet mogelijk is omdat ik ooit een abonnement heb gehad bij tele2. Het lijkt mij nogal raar dat ik door deze reden geen multisim kan hebben voor mijn apple watch, terwijl tele2 nu valt onder odido. Ik zie graag een oplossing tegemoet, want ik zit er niet op te wachten om nog jaren zonder een multisim te zitten.
Beantwoord
Multisim (Tele2)
Beste antwoord door eric
Je hoeft zeker niet jaren te wachten.
Je kunt kijken in je my-odido omgeving of de optie er toevallig op je huidige abonnement al staat.
En anders kun je na verlengen naar een nieuw Odido Helo abonnement kun je gelijk een multi sim bijbestellen. Tele2 is inderdaad nu Odido, maar met die naamswijziging zijn alle voorwaarden, prijzen en mogelijkheden voor die klanten gelijk gebleven. Wel profiteren juist de oude type abonnementen per volgende week van extra klantvoordeel / dubbele data als je meerdere mobiele of vast internet hebt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.