Hi,
Het lukt mij niet om een duo-sim te bestellen via de odido app. Als ik een duo sim probeer te bestellen kom ik niet verder.
Ik heb een extra simkaart nodig aangezien ik 2 telefoons heb. Maar ze moeten wel hetzelfde nummer hebben.
Hi,
Het lukt mij niet om een duo-sim te bestellen via de odido app. Als ik een duo sim probeer te bestellen kom ik niet verder.
Ik heb een extra simkaart nodig aangezien ik 2 telefoons heb. Maar ze moeten wel hetzelfde nummer hebben.
Beste antwoord door LucyColomar
Goedemorgen Lucy, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de DuoSim direct voor je besteld. Je ontvangt deze binnen maximaal 3 werkdagen. Na ontvangst kan je de nieuwe sim direct zelf via de website activeren. Dit wordt ook stap voor stap uitgelegd in de begeleidende brief. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren? Ik blijf graag op de hoogte! đ
Hi! Ik heb de duo sim ontvangen. Het was super makkelijk om alles te activeren!
Bedankt voor de hulp!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.