Skip to main content
Beantwoord

bkr nog steeds zichtbaar

Goedemorgen, ik heb bijna 2 weken geleden via mail een goedkeuring ontvangen van jullie om mijn negatieve bkr melding te verwijderen. Ik was super blij omdat alles al in gang was gezet om de overwaarde van ons huis op te nemen. Het zou vorige week al niet meer zichtbaar moeten zijn in het overzicht maar helaas we zijn bijna 2 weken verder en melding staat er nog steeds in. De rentes zijn aan het stijgen en alles staat on hold hierdoor. 
mij heb al meerdere malen gemailincasso@odido maar geen reactie meer. Ik hoop dat hier iemand me kan helpen. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Sabrinamdb wat goed dat jullie overwaarde op jullie huis hebben, hopelijk is dat zo veel mogelijk! Ik begrijp heel goed dat je je BKR-registratie verwijderd wilt hebben. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je inderdaad hebt gemaild. Je verzoek ligt nu bij onze incasso afdeling. Het referentienummer is: 77061134. De verwerkingstijd is momenteel 5 dagen en ik verwacht dat je uiterlijk na het weekend een reactie zult ontvangen. Mocht je maandag nog niets hebben vernomen, kun je dan een reactie achterlaten in dit topic? Dan kunnen we intern navraag voor je doen! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 30 maart 2025

Goedemorgen ​@Sabrinamdb Heb je alles in je account (zie mijn onderschrift) ingevuld? Ook de 4 laatste cijfers van je rekeningnummer en het juiste mailadres? Vul ook even het dossier nummer in. De moderators kunnen je dan sneller helpen.

Dat zal vandaag niet meer lukken omdat Incasso@odido.nl  nu gesloten is.

Succes en fijne zondag.

ps, Is het bovenstaande mailadres in je bericht zo ook ingevuld of is het een foutje dat je .nl alleen hier bent vergeten

• is een Top Poster
  • 30 maart 2025

Goedemorgen Christien,

Dank je wel voor je antwoord.

Ik heb alles goed doorgegeven en ik heb inderdaad ,met de mail sturen, het gedaan naar incasso@odido.nl
ik hoop dat ze snel reageren. Ik zit al weken in de stress 🙈

fijne zondag! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Sabrinamdb wat goed dat jullie overwaarde op jullie huis hebben, hopelijk is dat zo veel mogelijk! Ik begrijp heel goed dat je je BKR-registratie verwijderd wilt hebben. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je inderdaad hebt gemaild. Je verzoek ligt nu bij onze incasso afdeling. Het referentienummer is: 77061134. De verwerkingstijd is momenteel 5 dagen en ik verwacht dat je uiterlijk na het weekend een reactie zult ontvangen. Mocht je maandag nog niets hebben vernomen, kun je dan een reactie achterlaten in dit topic? Dan kunnen we intern navraag voor je doen! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• is een Top Poster
  • 7 april 2025

Hoi Pharwin, ik hoop zo van harte dat jij me verder kan helpen want ik wordt er echt moedeloos van. 
het is nu inmiddels een maand geleden dat ik het eerst mailtje stuurde naar Odido voor verwijdering van de negatieve bkr meldingen. 
Bij klantenservice kan ik niet terecht die zien niks in hun systeem. Dus bellen gaat al niet. Mijn mailtjes worden pas na weken een keer beantwoord. Nu had het geholpen nadat ik hierop contact met jou had. 
ik kreeg eindelijk na weken een mailtje terug met een oprechte excuses en dat hij maar 1 melding weg had gehaald. Hij zou nu de andere weghalen. 
Nu stuurde ik er gelijk voor de duidelijkheid nog een mail achteraan met bedankt en nogmaals netjes foto’s van welke meldingen er nog openstaan en weer een week geen reactie geen meldingen weggehaald. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat je als klant zo slecht wordt geholpen. Druk is 1 ding. Maar dat ons leven letterlijk al een maand stilstaat omdat er gewoon niet goed gekeken wordt en totaal niet gereageerd wordt is echt verschrikkelijk. 
We moeten nu alle offertes opnieuw aanvragen de rente is gestegen wat ons ook nog eens allemaal veel geld kost. Maar boven alles dat ik en mijn man gewoon stress hebben van heel dit gebeuren een maand lang. Dat er gewoon niet gereageerd wordt is is zo’n frustratie en dat ik hun zelf niet kan bellen ook. Ik hoop echt dat je hier iets mee kan. 
bedankt alvast! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Sabrinamdb ik snap je sentiment heel goed! Onze incasso afdeling probeert alle verzoeken zo snel mogelijk en op volgorde te behandelen, excuses dat het soms wat langer duurt dan verwacht. Ik heb het ticket er gelijk bijgepakt en ik zie dat mijn collega inderdaad op 2 april heeft gereageerd en dat 1 van de bijzonderheidscodes was blijven '’hangen'’. Deze heeft hij per direct verwijderd en het zou binnen enkele dagen in het overzicht van je BKR bijgewerkt moeten zijn. Is dat nog steeds niet het geval? Kun je een screenshot delen van je BKR-overzicht en ook het BKR-nummer (graag zonder privégegevens). Dan kan ik dit intern met mijn collega delen en hier navraag over doen! 

• is een Top Poster
  • 9 april 2025

Goedemiddag Pharwin, bedankt voor je antwoord en dat je met me mee wil kijken. Ik had in die tijd 2 abonnementen 1 voor mijn dochter en 1 voor mij. 
de eerste 2 foto’s zijn van het ene abonnement waar nu nog 1 x een A melding op staat en de laatste 2 foto’s zijn van het andere abonnement waar nog 2x een A melding op staat. 
ze hebben dus alleen van de eerste abonnement 1x een A melding verwijderd. Alle meldingen zijn ongeveer van de dezelfde tijd toen ik erg moeilijk zat met geld. 

• is een Top Poster
  • 9 april 2025

De eerste foto heeft hij niet gedownload zie ik 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Sabrinamdb dank voor het delen van de screenshots! Ik heb het doorgezet en direct navraag gedaan bij een collega van de incasso afdeling of het mogelijk is. Ik verwacht hier vandaag of uiterlijk maandag een reactie op. Zodra ik meer weer, laat ik het je direct weten in dit topic! 

• is een Top Poster
  • 11 april 2025

Hoi Pharwin, ik heb woensdag contact gehad met Sjoerd van incasso hij kan mijn screenshots blijkbaar niet openen. Hij stuurde dat hij alles heeft verwijderd maar ze staan er nog steeds in. Dus het is heel fijn als jij de screenshots wil delen met hun zodat het echt duidelijk wordt wat er nog open staat. 
dank je wel voor je antwoord en fijn weekend! 

Groetjes 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Sabrinamdb yes, ik zie dat inderdaad terug. Daarom heb ik de screenshots op een andere manier met hem gedeeld, zodat hij er alsnog naar kan kijken. Ik ben bang dat hij er vandaag niet meer aan toekomt wegens de drukte. Ik heb vernomen dat hij maandag vrij is en dinsdag zal hij er meteen mee aan de slag gan. Dus ik hoop je dinsdag meer duidelijkheid te kunnen geven! Sorry dat het niet eerder mogelijk is en super bedankt voor je geduld. Ik wens je ook alvast een heel fijn weekend toe! 

• is een Top Poster
  • 11 april 2025

Heel erg bedankt voor je inzet Pharwin ! Fijn dat je zo snel reageert. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen