Helaas heb ik nog geen verbinding met het wifi op mijn apparaten. Voor zover ik weet branden alle lampjes en ons abonnement is al ingegaan. Wat doe ik fout?

Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelHelaas heb ik nog geen verbinding met het wifi op mijn apparaten. Voor zover ik weet branden alle lampjes en ons abonnement is al ingegaan. Wat doe ik fout?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelHallo
Kun je deze handleiding eens volgen om de Zyxel WAP6807 met de Zyxel-T50 te verbinden?
Bedraad internet via de Zyxel-T50 werkt wel prima en de WiFi van de Zyxel-T50 zonder de versterker aangesloten?
Hallo
Kun je deze handleiding eens volgen om de Zyxel WAP6807 met de Zyxel-T50 te verbinden?
Bedraad internet via de Zyxel-T50 werkt wel prima en de WiFi van de Zyxel-T50 zonder de versterker aangesloten?
Hoi Waqqas,
Dankjewel voor het doorsturen van de handleiding. We hebben van alles geprobeerd (kabels verwisselen, verschillende punten in het huis) maar niks mag baten.
Als we het modem met het wifipunt willen verbinden gaat het aan/uit knopje niet oranje knipperen. Het knopje hieronder wel.
Hopelijk kan je ons helpen, bedankt!
groetjes, Anniek
Hi
Zou je daarnaast het modem kunnen herstarten? Dit doe je als volgt:
Ik hoor het graag van je, zodat ik verder op zoek kan naar de oplossing. Excuses voor het ongemak! 🍀
Hi
Zou je daarnaast het modem kunnen herstarten? Dit doe je als volgt:
Ik hoor het graag van je, zodat ik verder op zoek kan naar de oplossing. Excuses voor het ongemak! 🍀
Hoi Lisa, wat fijn dat
je ons verder wil helpen!
Ik
voel
me heel dom om dit te vragen, maar… welke inloggegevens? 😅
Hi
Kun je hiermee uit de voeten? 💪
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.